دوخت لباس فرم مدارس که با استفاده از آن فرزندتان باهوش و خلاق می شود

وقتی برای اولین بار در مدرسه راهنمایی خیاطی را یاد گرفتم، از این روند ناامید شدم.

 سال‌ها بعد، پس از گذراندن یک کلاس طراحی الگوی اولیه با Cal Patch، چیزی کلیک کرد. من شروع به خیاطی کردم و هنوز قطع نشده است. در نه سال گذشته، من به افراد بی‌شماری نحوه ساخت لباس را آموزش داده‌ام، حتی با انتشار اولین کتاب خیاطی‌ام.

من با خوشحالی نکاتی را به اشتراک خواهم گذاشت تا شما را نیز بخیه بزنید.

فواید دوخت لباس فرم مدارس بسیار زیاد است. شما هستید که تصمیم می گیرید. اگر می خواهید یک کمد لباس تمام کتانی بسازید، می توانید آن را تک تک انجام دهید.

دوخت لباس فرم مدارس

یا شاید یک پالت یا ترکیب رنگ خاصی وجود داشته باشد که نظر شما را جلب کند. شما با پیش‌بینی روند یا آنچه در هر لحظه در قفسه‌ها وجود دارد محدود نمی‌شوید. این یک تمرین رهایی بخش است، اما همچنین می تواند دشوار باشد که بدانید از کجا شروع کنید.

یه نگاه به لباست بنداز گاهی اوقات این کمتر در مورد بررسی چیزهایی است که در کمد آویزان است و بیشتر در مورد آنچه در سبد لباسشویی شما به پایان می رسد. تعیین کنید چه چیزی می پوشید و سپس از پاسخ خود برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی می خواهید بپوشید استفاده کنید.

برای اولین لباس، یک الگوی ساده و مبتدی انتخاب کنید – مانند یک تاپ جعبه ای یا یک دامن ساده با کمر کشسان. بسیاری از شرکت‌های الگوهای مستقل الگوها را می‌فروشند. من فروشگاه خودم را دارم، 100 Acts Of Sewing ، و همچنین Grainline Studios  Made by Rae ، Seamwork و Christine Haynes را توصیه می کنم.

مرحله بعدی اندازه گیری است. شما به یک نوار اندازه گیری نرم (که به آن نوار خیاط نیز می گویند)، یک مداد و یک دفترچه نیاز دارید. سینه خود را در کامل ترین قسمت، کمر و باسن اندازه گیری کنید. اگر به یک مرجع بصری نیاز دارید، یوتیوب آموزش های بسیار خوبی دارد، از جمله این یکی

اندازه های خود را یادداشت کنید و آنها را با اندازه روی الگو مقایسه کنید. اگر در بین سایزها هستید، یا متوجه شدید اندازه سینه‌تان یک سایز و دور کمرتان اندازه دیگری است، نگران نباشید!

در عوض، مقداری کاغذ ردیابی برای خود تهیه کنید (آن رول کاغذ روغنی از تمام پخت های همه گیر شما نیز به اندازه کافی کار می کند) و الگو را دنبال کنید.

این زمان برای انجام هر گونه تنظیمات ساده مانند بلند کردن یا کوتاه کردن الگو است. وقتی کارتان تمام شد، الگوی ردیابی شده را برش دهید و تمام اطلاعات را بنویسید که به آنها علامت های الگو می گویند.