یخچال طرح ساید اسنوا

یخچال طرح ساید به دلیل زیبایی و جادار بودن و امکاناتی مانند آب سردکن و یخساز بر روی درب از مدلهای پر تقاضا یخچال فریزر میباشد که تفاوت اساسی آن با یخچال فریزر دوقلو در بهم چسبیده بودن آن است که باعث شده مکان بیشتری را اشغال کنند.

یخچال فریزرهای ساید بای ساید در سایز 25 الی 27 فوت برای آپارتمان هایی با فضای متوسط و بزرگ بسیار مناسب است این یخچالها درعین زیبایی فضای بسیاری دارد

یخچال طرح ساید اسنوا

یخچال طرح ساید

یخچال طرح ساید داشتن ساید بای ساید مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. در مقایسه با یخچال فریزرهای بالا پایین، این دستگاه‌ موجب سازماندهی بهتر و دسترسی آسان‌تر به موادغذایی می‌شود. ساید بای ساید به شما کمک می‌کند تا اقلام خوراکی خود را با نظم و ترتیب بهتری بچینید و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. این محصول دارای یک فریزر جادار است که می‌توانید مقدار زیادی گوشت، سبزیجات، نان و … در آن ذخیره کنید و هیچ نگرانی بابت کمبود جا نداشته باشیدعلاوه بر این درهای ساید بای ساید نسبت به مدل‌های دیگر، به فضای کمتری برای باز شدن نیاز دارد و در مقایسه با یک یخچال فریزر دوقلو جای کمتری می‌گیرد. این دستگاه معمولا مجهز به آبسردکن و یخساز است که به طور مستقیم به آب لوله کشی وصل می‌شود و دیگر نیازی نیست هربار مخزن آن را پر کنید. از همه مهم‌تر طراحی ساید بای ساید جلوه‌ای خاص به آشپزخانه می‌دهد و موجب ارتقا سبک دکوراسیون آن می‌شود.خرید یخچال کوچک می‌تواند یک اشتباه بزرگ باشد. زیرا خیلی سریع پر می‌شود و دیگر فضایی برای جا دادن اقلام جدید ندارد. بنابراین توصیه می‌کنیم همیشه یخچال فریزرهای بزرگ را انتخاب کنید. یکی از این محصولات جادار ساید بای ساید است. خانواده‌های پرجمعیت یا آن‌هایی که دوست دارند مقدار زیادی خوراکی و نوشیدنی در خانه داشته باشند، این محصول را انتخاب می‌کنند

یخچال طرح ساید جی پلاس

یخچال طرح ساید جی پلاس امروزه تهیه‌ی یک یخچال از برندهای خارجی بسیار پرهزینه است. برای حمایت از تولید داخلی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، خرید یخچال ایرانی توصیه می‌شود. نام برند (جی پلاس) در میان انبوه برندهای معتبر ایرانی می‌درخشد. کیفیت یخچال و فریزر جی پلاس همواره مورد تأیید کارشناسان بوده است.

در طراحی و ساخت یخچال و فریزر جی پلاس گلدیران از به‌روزترین تکنولوژی‌ها بهره گرفته شده است. در یخچال‌های به‌روز سیستم کنترل دما و گردش هوا، موتور اینورتر، قابلیت انجماد سریع و … تعبیه می‌شود که یخچال جی پلاس تمام این امکانات را داراست. پیشگام در عرضه‌ی فناوری‌های روز دنیاست.

امروزه برای ارزیابی میزان کارآمد بودن و کیفیت یخچال معمولاً شش عامل اساسی بررسی می‌شود.

کمپرسور و موتور کم‌مصرف ولی پربازده (اینورتر)

سیستم گردش هوای استاندارد و تهویه و عایق‌بندی مناسب

طبقه‌بندی و وجود محفظه‌های جداکننده و مخصوص مواد غذایی

قابلیت کاهش دما و انجماد سریع

قابلیت عملکرد هوشمند

طراحی زیبا و مدرن

چهار نوع یخچال از این برند تولید شده است. انواع ان عبارت‌اند از: یخچال‌ فریزر ساید بای ساید دو درب، یخچال فریزر ساید بای ساید چهار درب، یخچال فریزر- فریزر بالا، یخچال فریزر- فریزر پایین. تمام انواع یخچال و فریزرهای جی پلاس در چهار رنگ مشکی براق، سفید، نقره‌ای و تیتانیومی در بازار عرضه می‌شوند.قیمت یخچال نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی بسیار مناسب است. با توجه به نوسانات قیمت و وجود نمونه‌های تقلبی در بازار، انتخاب فروشگاه مطمئن و معتبر بسیار حائز اهمیت است.

همچنین لوازم جانبی و قطعات موردنیاز ان نیز باید از فروشگاه‌های دارای اعتبار خریداری شوند. در صورت مراجعه به نمایندگی‌های مجاز، علاوه بر اطمینان از کیفیت بالای کالای خریداری‌شده، در مخارج خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

یخچال طرح ساید هیمالیا

یخچال طرح ساید هیمالیا یکی از پرفروش‌ترین یخچال‌فریزرها، ساید‌بای‌ساید است به این دلیل که نسبت به سایر یخچال‌فریزرهای دیگر؛ زیبا، مدرن، باکیفیت و جادار است. یخچال‌فریزرهای ساید‌بای‌ساید به دلیل ظرفیت بالایی که دارند برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه بسیار خوبی هستند. کیفیت ساخت بالا در یخچال‌فریزرهای ساید‌بای‌ساید سبب شده تا مواد‌غذایی و یا هرگونه مواد خوراکی موجود در آن‌ها برای مدت طولانی سالم و تازه باقی بمانند. یکی از دلایل محبوبیت این نوع از یخچال‌فریزرها، زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه بوده و از طرفی هم امکانات بکار گرفته شده در یخچال‌فریزرهای ساید نسبت به دیگر یخچال‌ها بیشتر است.

یخچال فریزر هیمالیا مدل تسلا(Tesla) ، گزینه بسیار مناسبی است برای افرادی که مایل به داشتن محصولی متفاوت و بسیارزیبا هستند. این محصول با حجم مفید زیاد و مطلوب در عمق و عرض مناسب ، مطلوب خانواده های زیبار پسند می باشد و ظاهر آن نیز با طراحی منحصر بفرد بسیار زیبا و همه پسند می باشد .در این محصول کابین یخچال در بالا با دو در و کابین فریزر در پائین با دو در طراحی شده است و دسترسی را به نقاط مختلف کابین را بسیار آسان نموده است .

در یخچال فریزر هیمالیا مدل تسلا (Tesla) که با طراحی مناسب یخساز و آبسرد کن بر روی محصول، شما می‌توانید کامل ترین و زیباترین یخچال فریزر شرکت هیمالیا را برای آشپزخانه خود انتخاب نمائید. این یخچال فریزر امکانات زیادی مانند عیب یاب خودکار، آنتی ویروس (AVP) ، یخساز خودکار ، محفظه ی کنترل رطوبت و غیره دارد.

یخچال طرح اسمگ

یخچال طرح اسمگ یخچال‌ های اسمگ مجموعه‌ ای منحصر به فردی هستند که به صورت هدفمند و هوشمند همه سلیقه‌ ها را در نظر گرفته است. فناوری فوق‌ العاده آن طوری طراحی شده است که خیالتان را از بابت تازه و خنک کردن غذا ها و نوشیدنی‌ ها راحت می‌کند.

راندمان و طول عمر بالای یخچال‌ های اسمگ، حاصل چشم‌ انداز پایدار این برند است. اسمگ در آزمایشگاه‌ های نوین و پیشرفته‌ ای که دارد به صورت مکرر این محصولات را آزمایش و بررسی کرده تا 100% اعتماد مشتریان را به دست آورد. اسمگ از برندهای ایتالیایی است و در دنیا با رنگ بندیهای شادی که دارد توانسته خود را مطرح نماید. یخچال فریزر طرح اسمگ دارای کیفیت بسیار بالایی است چون صنعت ایتالیا در دنیا حرف اول را می زند.اسمگ محصولات را در رنگبندی متنوع ساخته است. رنگ های شادی که برای استفاده در آشپزخانه های مدرن زیبایی را به نهایت می رساند. کسانی می توانند از این رنگها استفاده نمایند که کابینت آنها نیز رنگها خاص باشد. مثلا نمی شود رنگ کابین قهوه ای باشد و از یخچال رنگ قرمز استفاده کرد. البته این یک سلیقه شخصی است و در انتخاب برای طراحی آشپزخانه باید از طراح مخصوص استفاده گردد.تفاوت اصلی این یخچال با سایر یخچال ها زوایای خمیده‌ی آن است.به یخچال‌های هتلی یا یخچال مینی معروف هستند یخچال‌ تک‌درب و دو درب در ابعاد کوچک است