یخچال صنعتی اصفهان و تصادف پربازدید ماشین حمل آن

تبخیری: این سبک شبیه برج خنک کننده است. برای انتقال حرارت روی کویل مبرد آب پاشیده می شود. این باعث ایجاد هوای گرم و مرطوب می شود که با یک فن/دمنده به بیرون از سیستم خارج می شود. این نیز رایج ترین روش از این سه روش است.
دستگاه اندازه گیری: مبرد پس از خروج از کمپرسور در یخچال صنعتی اصفهان وارد این دستگاه می شود. این دو عملکرد کلیدی را انجام می دهد.

اول، سرعت جریان مبرد به داخل اواپراتور را کاهش می دهد (در این مورد یک لحظه بیشتر). همچنین فشار را کاهش می دهد. در اصل این دستگاه یک شیر بین قسمت های پرفشار و کم فشار سیستم تبرید است.

اواپراتور: این مرحله نهایی چرخه است که در آن تمام گرمای ناخواسته جذب می شود. این شبیه به کندانسور است (چون آن نیز یک سیم پیچ است)، اما در اینجا، مبرد تبخیر می شود. تنظیمات صنعتی از اواپراتورهای کویل هوا یا خنک کننده های مایع استفاده می کنند.

تبرید صنعتی
عکس نوشته میمون تصاویر کسب و کار
شرکت های تبرید صنعتی و پیمانکاران مکانیک عمومی به طور یکسان با یادگیری اصول اولیه این سیستم ها به خوبی خدمت می کنند. اجرای این امر می تواند یک جریان درآمد ارزشمند برای شرکت شما باشد.

در عین حال، چه در خدمات تبرید صنعتی تخصص داشته باشید یا فقط بخواهید آن را به عنوان یک افزونه در نظر بگیرید، به پشتیبانی بیشتری نیاز خواهید داشت. این از ردیابی تجهیزات و کارگران شما تا توانایی انتقال دستورالعمل ها بین تیم های حوزه و دفتر شما را شامل می شود.

هر گونه برنامه ریزی تجاری برای کار با سیستم های تبرید صنعتی باید مطمئن باشد که از نرم افزار مدیریت پروژه مانند eSUB استفاده می کند.

این منبع ارزشمندی از داده‌های محل کار مانند ردیابی نیروی کار و استفاده از تجهیزات است که به شما کمک می‌کند بعداً تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید. علاوه بر این، تصویر کاملی از سلامت مالی شرکت شما ارائه می دهد.