کفش زنانه جیوکس موجب افزایش طول عمر می شود

چه برای سرگرمی می دوید یا برای یک ماراتن تمرین می کنید، کفش های دویدن مناسب پایه و اساس مناسبی را برای کل بدن شما فراهم می کند.

می تواند به جلوگیری از صدمات کمک کند و پیمودن این مایل ها را بسیار لذت بخش تر کند. در نهایت، جفت مناسب از همان ابتدا به خوبی مناسب خواهد بود و سبک دویدن شما را تکمیل می کند.

در اینجا نکات کلیدی تصمیم گیری وجود دارد که به شما کمک می کند کفش زنانه جیوکس مناسب و خوب پیدا کنید:

1. محل اجرا را در نظر بگیرید. آیا بیشتر به جاده می روید؟ یا به مسیرها و مسیرهای سنگریزه برخورد می کنید؟ انتخاب های شما کفش های دویدن جاده ای، تریل رانینگ یا کراس تمرین هستند.
2-تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید بیشتر یا کمتر زیر پا را بالشتک کنید.آیا می خواهید احساس کنید که روی ابری با حداکثر بالشتک در حال دویدن هستید یا زمین را زیر پا احساس کنید؟ 
بالشتک ضخامت مواد زیر زیره میانی و استحکام فوم  و افت پاشنه دو عاملی هستند که در ساخت یک کفش دویدن باید در نظر گرفته شوند.
3. درک کنید که آیا به نوع خاصی از حمایت برای راه رفتن خود نیاز دارید یا خیر.بیشتر دوندگان می توانند یک کفش خنثی انتخاب کنند، اما اگر پای شما به سمت بیرون یا داخل غلت می خورد، کفش هایی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند.
4. مطمئن شوید که کفش مناسب است.کفش شما باید از همان ابتدا به خوبی جا بیفتد و هیچ دوره شکستگی نداشته باشد.
کفش دویدن چقدر باید دوام بیاورد؟به طور کلی، یک جفت کفش دویدن باید بین 400 تا 500 مایل دوندگی داشته باشد3 یا 4 ماه برای دوندگان معمولی.
نگاهی به کفش های خود بیندازید و بررسی کنید که آیا زیره وسطی و زیره آن فشرده شده یا فرسوده شده اند. اگر آنها هستند، ممکن است زمان یک جفت جدید باشد.