چسب رازی کرج کوه آلپ و هیمایا را به هم چسباند

چسب رازی نوعی چسب مهندسی است که با پایه رزین اپوکسی، عامل پخت، تینر، شتاب دهنده و پرکننده فرموله شده است.
 به دلیل خواص پیوند عالی، عملکرد خوب، هزینه نسبتاً کم و روش اتصال ساده، اخیراً در کاربردهای مختلفی در مهندسی، خودروسازی، هیدرولیک و حمل و نقل، دستگاه های الکترونیکی و صنایع هوافضا استفاده شده است.
دهه ها با توسعه مداوم فناوری و فناوری نانو، اصلاح چسب رازی کرج در سال‌های اخیر عمیق‌تر شده است و روش‌های نفوذ شبکه، کوپلیمریزاسیون شیمیایی و تقویت نانوذرات به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع آن روز به روز بیشتر می‌شود.
چسب رازی کرج
چسب رازی یا به اختصار چسب اپوکسی از سال 1950 یعنی فقط 50 سال پیش وجود داشته اند. اما در اواسط قرن بیستم، تنوع تئوری چسب و همچنین شیمی چسب، رئولوژی چسب و مکانیسم آسیب چسب و سایر تحقیقات اساسی پیشرفت کرد، به طوری که عملکرد، تنوع و کاربرد چسب به سرعت توسعه یافت.
رزین اپوکسی و سیستم پخت آن با عملکرد منحصر به فرد، برتر و رزین اپوکسی جدید، عامل پخت و مواد افزودنی جدید همچنان به ظهور می‌رسد و به کلاس مهمی از چسب‌ها با خواص خوب، طیف گسترده و سازگاری گسترده تبدیل می‌شود.
برای خودرو: پرایمر شاسی، رنگ برای قطعات، پوشش داخلی مخازن
کاربرد ظروف: پوشش داخلی و خارجی ظروف مواد غذایی، پوشش ضد خوردگی داخلی و خارجی مخازن ذخیره سازی، ضد خوردگی مخازن تحت فشار
برای تجهیزات کارخانه: تجهیزات، پوشش ضد خوردگی لوله ها، یخچال، پوشش لایه بیرونی ماشین لباسشویی، پوشش عایق تجهیزات الکتریکی
موارد دیگر: پوشش پودری مبلمان فولادی، پوشش پودری اجزای مقاومتی، پوشش پودری قطعات فولادی، ضد خوردگی بدنه شیر، ضد خوردگی سنگین سرامیک فوق العاده مقاوم در برابر سایش، پمپ لوله عمودی محافظ، آبگرمکن خورشیدی، سلول های خورشیدی، سلاح.
چسب رازی را می توان برای قطعات خودرو، تجهیزات کارخانه، مواد عایق و همچنین دیودهای ساطع کننده نور و دیودهای نوری، صفحات آزمایشگاهی و غیره استفاده کرد.