چای تی بگ چوبی یکی از آثار جرم در یک قتل سریالی

یا کیسه استفاده شده را پاره کنید و برگ ها را با خاک مخلوط کنید یا به توده کمپوست خود اضافه کنید. نکته: بهتر است چای را به خاک اطراف گیاهان اسید دوست مانند بوته های رز یا سرخس اضافه کنید.

این به این دلیل است که اسید تانیک موجود در چای تی بگ چوبی باعث کاهش PH خاک و افزایش اسیدیته آن می‌شود که می‌تواند برای گیاهانی که در خاک‌های خنثی تا قلیایی عملکرد خوبی دارند، مشکل ایجاد کند.

مردی که چای استفاده شده را به عنوان کمپوست اضافه می کند
برگ های چای را می توان به عنوان کود اضافی به خاک اضافه کرد. فقط مطمئن شوید که چای کیسه ای را که معمولاً تجزیه پذیر نیست، بردارید.
فلاویا مورلاچتی/گتی ایماژ
10. دست های عمیق
برخی از عطرهای بدبو واقعا به دست می چسبد. دفعه بعد که به نظر نمی رسد بوی پیاز، سیگار، غذاهای دریایی و غیره را پاک کنید، به جای آن به چای کیسه ای روی بیاورید.

فقط از آنها به همان روشی که یک تکه صابون استفاده می کنید استفاده کنید. برگ های چای ارگانیک این بوهای ناخوشایند را در کوتاه ترین زمان از بین می برد!

11. مناطق بدبو را خوشبو کنید
برخی مکان‌ها، مانند سطل زباله یا جعبه زباله ، بسیار بدبو هستند. با پاره کردن یک کیسه چای و پخش کردن برگ های خشک شده در قوطی و/یا جعبه بستر، فاکتور “ick” آنها را کاهش دهید.

نقطه دیگری که اغلب نیاز به بو زدایی دارد، یخچال است. برای انجام این کار، چند کیسه را در یک کاسه در یک منطقه نامحسوس از یخچال قرار دهید، جایی که آنها می توانند بوها را به طور موثر جذب کنند. هر چند روز یک بار کیسه ها را تعویض کنید و از دستگاهی با بوی بهتر لذت ببرید.

12. قابلمه ها و تابه ها را جدا کنید
اگر تمام شست‌وشوهای دنیا باعث بریدن آن نمی‌شود، یک چای کیسه‌ای استفاده شده را بگذارید تا در آن قابلمه یا تابه سرسخت خیس شود.

چای حاوی اسید تانیک است که می تواند چربی را تجزیه کند. با کمی زمان و حوصله، تمیز کردن ظرف را بسیار آسان می کند.