پوشاک بچه گانه در ترکیه که با قیمت میلیاردی فروخته شد

لباس‌های کودکان 0 تا 3 ساله را می‌توان به دو دسته پسرانه و دخترانه هم در رنگ و هم در برش تقسیم کرد، اما این سنت به تدریج در حال تبدیل شدن به گذشته است و به ویژه در این گروه سنی بیشتر و بیشتر شاهد آن هستیم. 

پوشاک بچه گانه در ترکیه تک جنسیتی بدون چسباندن به صورتی سنتی برای دختران یا آبی برای پسران به عنوان مثال، اخیراً، در ارتباط با روند کلی مواد ارگانیک، بدون در نظر گرفتن جنسیت کودک، لباس هایی در سایه های پاستلی خنثی محبوبیت خاصی دارند.

 والدین نه تنها به کیفیت خارجی اشیا توجه می کنند، موادی که از آنها ساخته شده است مهم است، توانایی آنها در از بین بردن رطوبت و حفظ گرما، و همچنین وجود بست های مناسب که به کودک اجازه می دهد به توالت برود یا انجام دهد.

پوشاک بچه گانه در ترکیه

با تعویض پوشک تداخل نداشته باشید و در طول بازی باعث ناراحتی نشوید. هنگام انتخاب، یک الگوی جالب می تواند نقش داشته باشد، که مادر، پدر و سایر بستگان را خوشحال می کند.

 به عنوان مثال، چاپ و کتیبه های خنده دار محبوب هستند. باید در نظر داشت که چاپ روی لباس نوزادان باید مورد پسند مادر باشد و نه کودک که هنوز خیلی کوچک است.

 در این مرحله نیازی به صرف هزینه برای خرید مجوزهای گران قیمت و تزئین لباس با تصاویر شخصیت های کارتونی قابل تشخیص ندارید.

طبق مطالعات، توجه ویژه ای به انتخاب لباس برای فرزند اول می شود والدین و بستگان به دقت اطلاعات را مطالعه می کنند، سعی می کنند چیزی زیبا و راحت به دست آورند، به دلیل عدم تجربه در مراقبت از یک لباس اضافی زیادی خریداری کنند.

کودک، مامان‌ها و باباها دیگر زمان زیادی برای انتخاب لباس برای فرزندان دوم و بعدی ندارند، آنها عاقلانه انتخاب می‌کنند، کمتر خرید می‌کنند.

زیرا برخی از چیزها به کوچک‌ترین‌ها از اولین‌زادگان به ارث می‌رسد، آنها مارک‌های معروف یا نزدیکترین فروشگاه ها خوش آتیه ترین خریداران پوشاک بچه گانه خانواده هایی هستند که فرزند اول خود را دارند، آنها باید در تبلیغات و هنگام افتتاح فروشگاه هدف قرار گیرند.

روند مددر لباس‌های کودکان محافظه‌کارتر هستند، به اندازه مد بزرگسالان قابل تغییر نیستند. طراحی وسایل کودکانه برای کوچکترها از فصلی به فصل دیگر تغییر چندانی نمی کند، تغییرات فقط به الگوهای پارچه یا رنگ مربوط می شود.

این برای تولید کنندگان راحت است و توسعه مجموعه های جدید را تسهیل می کند. با این حال، روندهای جدیدی نیز در این دسته اتفاق می افتد، مانند، به عنوان مثال، مشکی در لباس برای کوچولوها یا چیزهایی که کاملا معمول نیستند.

طیف خوبی از لباس های 0 تا 3 ساله از برندهایی مانند Mothercare، Chicco و بسیاری از تولید کنندگان روسی، به عنوان مثال، Little Star نیز آن را تولید می کنند.