میوه خشک در مشهد بخورید تا دچار پوکی استخوان نشوید

میوه خشک طبیعی یکی سالم ترین غذاهاست. میوه خشک طبیعی که از خشک کردن طبیعی میوه های تازه تولید شده ارگانیک به دست می آید و با ضمانت صد در صد طبیعی بودن در اختیار شما قرار می گیرد، از نظر سلامتی فواید بسیاری دارد.

مصرف میوه مورد نظر به صورت خشک و بدون از دست دادن ارزش غذایی به کنترل وزن کمک می کند نه افزایش وزن.

میوه خشک در مشهد را می توان به عنوان میان وعده یا میان وعده سالم مصرف کرد. البته مصرف بیش از حد هر ماده غذایی می تواند منجر به افزایش وزن شود.

با این حال، هنگامی که میوه های خشک به اندازه کافی مصرف شوند، به کنترل وزن کمک می کنند و برای مدت طولانی سیری ایجاد می کنند. با اطمینان از اینکه بدن مواد مغذی مورد نیاز خود را بدون گرسنگی دریافت می کند، به کاهش وزن سالم کمک می کند.

میوه خشک

در میان انواع میوه خشک طبیعی ، ارجح ترین و محبوب ترین آنها عبارتند از آلو خشک ، زردآلو خشک جامبو ، خربزه خشک، توت فرنگی طلایی، توت فرنگی خشک، سیب خشک، زنجبیل خشک، کیوی خشک، انگور خشک، انجیر خشک، خرما، خرنوب، پرتقال خشک، هلو خشک، کنسرو میوه کاج خشک گوجی بری خشک، زغال اخته خشک، زغال اخته خشک، پاپایای خشک، موز خشک، انبه خشک، گیلاس خشک، نارگیل خشک و غیره از دسته میوه های خشک شده است.

هر میوه خشک از خشک کردن طبیعی میوه های تازه که کاملاً طبیعی رشد کرده اند، یعنی بدون هیچ گونه مواد شیمیایی به دست می آید. به این ترتیب می توان آن را به صورت ایمن و سالم مصرف کرد.

ترجیحاً میوه های خشک مانند زردآلو خشک جامبو یا انگور خشک به دلیل فوایدی که برای سلامتی دارند ترجیح داده می شوند.

انواع میوه های خشک که سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هستند، ایده آل ترین میان وعده و میان وعده برای کسانی است که می خواهند وزن کم کنند. همچنین اغلب در وعده های غذایی یا ماست، صبحانه استفاده می شود.

زردآلو خشک جامبو حاوی ویتامین های A و C، پتاسیم، آهن، اسید فولیک و فیبر است. این یکی از ایده آل ترین جایگزین های میان وعده است، به خصوص برای کسانی که می خواهند در بین وعده های غذایی وزن کم کنند.

در یک حاوی 5.05 گرم کربوهیدرات است. نسبت پروتئین 0.53 و نسبت چربی 0.06 است. حاوی کلسترول نیست. بسیار غنی از سدیم، کلسیم، ویتامین A، ویتامین C، آهن است. زردآلو خشک جامبو که دارای پتاسیم بسیار بالایی است به شل شدن عضلات کمک می کند، مخصوصاً وقتی بعد از ورزش مصرف شود.

کشمش یکی از ایده آل ترین غذاها برای کسانی است که می خواهند وزن کم کنند یا وزن خود را کنترل کنند. 100 گرم کشمش حاوی 299 کالری است. نرخ روغن بسیار پایین است. حاوی کلسترول نیست.

بسیار غنی از سدیم، پتاسیم، فیبرهای غذایی است. سرشار از پروتئین است. حاوی ویتامین A و ویتامین C است. کشمش که سرشار از آهن و کلسیم است، حاوی منیزیم، ویتامین B12 و ویتامین B6 است.