مرکز پخش یخچال فریزر ساید بای ساید دوو

شرکت دوو با ساخت یخچال فریزر های ساید بای ساید سری جدید گامی نو و تازه در جهت پیشرفت این صنعت گذاشته است. مرکز پخش این کالا در ایران نمایندگی های مجاز می باشند.

نگه داری مواد غذایی بسیار مهم است، بر همین اساس شرکت های تولید کننده لوازم خانگی سعی کرده اند که سیستم هایی را طراحی کنند که علاوه بر مصرف کم برق، عمر طولانی، تحمل وزن بالا، جادار و خیلی از ویژگی های دیگر را داشته باشد. همگی می دانیم که دوو یکی از قویترین شرکت های ساخت لوازم خانگی در کشور کره است که محصولات با کیفیتش را به ایران و سایر نقاط جهان صادر می کند.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو

مدل ساید بای ساید انواع بسیار گستره دارد اما در کل از ویژگی هایی که برای هر کدام از مدل ها وجود دارد می توان به یخساز خودکار، چشم الکترونیکی، صفحه لمسی، دارای قفل کودک، دارای اخطار باز ماندن درب، مجهز به نسل جدید کمپرسور های پر بازده، آبریز اتوماتیک و یخساز دو حالته، سیستم بدون برفک، سیستم کاهش صدا در شب، محفظه مخصوص برای نگهداری لبنیات و مواد غذایی تازه، طبقات این یخچال فریزر ها شیشه ای و نشکن است همچنین در مقابل شوک های حرارتی بسیار مقاوم می باشند.

ویژگی های ذکر شده تنها جزیی از ویژگی های یخچال ساید بای ساید دوو است. اما در مورد ویژگی های ظاهری باید بدانید که یخچال فریزر دوو در سه رنگ متفاوت سفید براق، تیتانیوم و استیل به بازار مصرف عرضه می شوند.
یخچال رومیزی های موجود در بازار با برندهای متفاوت داخلی و خارجی عرضه می شوند. اگر می خواهد با اطمینان خرید کنید از مراکز اصلی و نمایندگی های معتبر این کالاها را تهیه نمایید تا گرفتار شیادان نشوید.