ماری که فکر می کرد سیم و کابل خیام همسرش است

در کابل، 2 هادی توسط یک دی الکتریک عایق از یکدیگر جدا می شوند. این کابل ها معمولاً در کابل تلویزیون استفاده می شوند زیرا عملکرد آن نسبت به کابل جفت پیچ خورده پایدارتر است.

4. کابل فیبر نوری، سیم و کابل خیام فیبر نوری سیگنال ها را از طریق دسته ای از رشته های شیشه ای منتقل می کند و نسبتاً پهنای باند بیشتری نسبت به هادی های فلزی دارد و به این معنی است که آنها می توانند اطلاعات و داده های بیشتری را حمل کنند.

به همین دلیل به جای کابل های مسی سنتی از کابل های فیبر نوری استفاده می شود.

مزایای مختلف استفاده از سیم و کابل

مزایای سیم

استفاده از سیم جامد در مورد فرکانس های بالاتر عالی است و مقاومت و هزینه کمی را ارائه می دهد. و سیم استاندارد مقاومت بالایی در برابر فلز نشان می دهد.

مزایای کابل

کابل ها سنگین هستند، به خوبی عایق بندی شده اند و استحکام بالاتری دارند.

قوانینی که برای هر دو اعمال می شود:

1. سیم ها یا کابل های آسیب دیده یا پاره شده باید تعویض شوند.

2. اطمینان حاصل کنید که همه کابل ها و سیم ها پلاریزه هستند و دارای بسته های ایمنی هستند.

3. سیم‌ها و کابل‌ها را دور از دسترس کودکان قرار دهید، یا برای ایمنی فرزندانتان به کابل‌های مقاوم در برابر شعله Finolex بروید.

4. از قرار دادن سیم و کابل در جایی که به راحتی می تواند خطر سفر باشد خودداری کنید.

کابل برق چیست؟
کابلی که برای انتقال و توزیع برق استفاده می شود، کابل برق نامیده می شود. برای انتقال ولتاژ بالا در مکان هایی که استفاده از خطوط هوایی غیرعملی است استفاده می شود.

این در مورد سیم‌های الکتریکی داخلی، کابل‌ها و فیبر نوری مورد استفاده در دماهای بسیار پایین (زمانی که در زیر زمین یا زیر دریا مدفون هستند) و در دمای بسیار بالا (زمانی که نزدیک به موتورهای قدرتمند قرار دارند، همانطور که در کاربردهای خودرویی وجود دارد) حیاتی است.

پی وی سی انعطاف پذیر یک انتخاب معقول برای کابل ها و سیم ها است زیرا مقرون به صرفه، بادوام، عایق خوبی است و قابل بازیافت است. سیم ها و کابل های پی وی سی در شرایط عادی استفاده می توانند تا 80 سال عمر کنند.