لامپ شمعی مهتابی که شب ها آهنگ پخش می کند

به ما بگویید از چند لومن لامپ و عرض اتاقی که می خواهید روشن شود و ما محاسبه خواهیم کرد که چند لامپ باید استفاده کنید. با ابزار محاسبه می توانید به سرعت تعیین کنید که چقدر نور در اتاق نیاز دارید. محاسبه روشنایی هرگز آسان تر نبوده است.

به ما بگویید از چند لومن لامپ شمعی مهتابی و عرض اتاقی که می خواهید روشن شود و ما محاسبه خواهیم کرد که چند لامپ باید استفاده کنید. محاسبه روشنایی هرگز آسان تر نبوده است.

با ابزار محاسبه می توانید به سرعت تعیین کنید که چقدر نور در اتاق نیاز دارید. اطلاعات خواسته شده از شما، خروجی نور، عرض مساحت، ارتفاع سقف و ضریب نگهداری را وارد کرده و نوع برنامه را انتخاب کنید.

در نتیجه محاسبه، تعداد لامپ ها یا وسایلی که باید استفاده کنید به سرعت نشان داده می شود.

لامپ شمعی مهتابی

سطح نور توصیه شده برای هر منطقه متفاوت است. به عنوان مثال، در حالی که سطح روشنایی 100 لوکس در خانه ها کافی است، حداقل سطح روشنایی 300 لوکس در ادارات مورد نیاز است.

در ابزار محاسبه زیر می توانید نوع کاربرد و حداقل سطح روشنایی مورد نظر را انتخاب کنید . اگر در منوی انتخاب اپلیکیشن مورد نظر شما وجود ندارد، می توانید گزینه دیگر را انتخاب کرده و سطح لوکس مورد نظر را وارد کنید.

مقدار لومن مورد نظر به عنوان خروجی نور روی بروشور یا روی جعبه لامپ خریداری شده نوشته شده است. با ضرب عرض و ارتفاع می توانید عرض منطقه را پیدا کنید. ارتفاع سقف به ارتفاع ناحیه ای اطلاق می شود که لامپ از سطح زمین در آن نصب می شود.

از سوی دیگر ضریب نگهداری به کاهش عملکرد ناشی از استفاده از لامپ و تلفات ناشی از آلودگی آن اشاره دارد. ضریب پیش فرض برای این مقدار 0.8 تعریف شده است. اگر از این مقدار اطلاعی ندارید، نیازی به تغییر آن ندارید.

توسعه ابزار محاسبه روشنایی هنوز ادامه دارد. نتایجی که با این محاسبه به دست می آورید نشانگر هستند . قبل از درخواست، باید پروژه خود را با نرم افزار شبیه سازی مربوطه تایید کنید.