لامپ زنون مه شکن پراید ۱۳۲ با نور خورشید روشن می شود

مانند تقریباً هر نوع فناوری که امروزه روی وسایل نقلیه نصب می شود، چراغ های جلو در طول سال ها ایمن تر، پیچیده تر و از نظر فناوری پیشرفته تر شده اند. 

در نتیجه، انواع مختلفی از لامپ زنون مه شکن پراید ۱۳۲ ظاهر شد. در مقاله خود، تمام مواردی را که باید در مورد چراغ های جلوی خودرو بدانید را فهرست کرده ایم.

مطمئناً می توانید از دانستن کمی در مورد فناوری چراغ های جلو بهره مند شوید، زیرا آنها اغلب یکی از قطعاتی هستند که اغلب در وسیله نقلیه شما تعویض می شوند و احتمالاً انواع چراغ های جلو بیشتر از آنچه فکر می کنید وجود دارد.

اغلب وقتی مردم به چراغ‌های جلو فکر می‌کنند، به لامپ‌های واقعی که نور را تولید می‌کنند، فکر می‌کنند، نه سوکت‌هایی که لامپ‌ها در آن قرار دارند.

 محفظه چراغ جلو چیزی است که می توانید از بیرون خودرو ببینید و یکی از اجزای اصلی طراحی در جلوی خودرو است. البته نور لامپ را هم می گیرند و پخش می کنند. 

در حالی که هر دو نوع محفظه چراغ‌های جلو با فناوری خاص خود عرضه می‌شوند، اجزایی که بیشتر وزن فناوری را در ناحیه چراغ‌های جلو حمل می‌کنند، لامپ‌های چراغ جلو هستند.

دو نوع اصلی از محفظه چراغ های جلو وجود دارد: بازتابنده و پروژکتور.

محفظه چراغ های جلوی رفلکتور بیشترین استفاده را دارند، اما ابتدایی ترین نیز هستند. آنها از یک لامپ احاطه شده توسط آینه هایی تشکیل شده اند که نور لامپ را به جلو منعکس می کنند و نور را پراکنده می کنند.

 آنها شبیه یک کاسه با سطوح صاف در پایین و یک سوزن در وسط هستند. این “پین” جایی است که لامپ قرار می گیرد و سطوح صاف در “کاسه” آینه هستند. یک لنز شفاف از بیرون محفظه محافظت می کند.

محفظه‌های بازتابنده عموماً ساده‌تر و در نتیجه ارزان‌تر از محفظه‌های پروژکتور هستند، اما نمی‌توانند پرتو چراغ جلو و انواع بدنه جایگزین را متمرکز کنند. این عدم تمرکز نور می‌تواند برای ترافیک روبرو از نظر خطرناک‌تر از سایر انواع مسکن باشد.