قیمت یخچال پارس دوقلو 12 فوت

پخچال از جمله وسایل سرمایشی است که در آن تمامی خوراکی ها و مواد غذایی مصرفی که امکان فاسد شدن دارند، نگه داری می شود. یخچال پارس دو قلو 12 فوت از جمله برند های ایرانی با سابقه زیاد است این دستگاه امروزه در تمامی منازل وجود دارد و مطمئنا خانه ای وجود ندارد که در آن نتوانید یخچال را مشاهده کنید. این محصول امروزه در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند که اندازه و کارایی موتور در هر یک از این مدل ها، با هم تفاوت دارد و

در میان مصرف کنندگان محبوب می باشد‌.‌ این محصول به خوبی توانسته با رقبای خارجی رقابت کند و به همین دلیل جزو مدل های پر فروش بازار می باشد.

قیمت یخچال پارس دوقلو 12 فوت

یخچال پارس

یخچال پارس همان طور که می دانید یخچال یکی از ضروری ترین وسایل در آشپرخانه و برای زندگی امروزی می باشد که بدون وجود آن نمی توان مواد غذایی را نگه داری کرد. یکی از انواع این یخچال ها یخچال پارس می باشد. خرید این دستگاه برای همه افراد ضروری است و به همین دلیل است که وجود آن را در همه منازل می توانید مشاهده کنید. در حال حاضر برند های بسیار مختلفی برای این محصول در بازار وجود دارد که در میان آن ها هم برند های خارجی و هم داخلی دیده می شود.

یخچال پارس جزو معدود برند های معتبر ایرانی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند به اندازه مشابه های خارجی خود برای مصرف کنندگان کارایی داشته باشد. هر چند که برخی از مصرف کنندگان معتقد هستند برند های ایرانی نمی توانند به اندازه برند های معتبر خارجی، کارایی داشته باشند اما بررسی ها نشان می دهد چه به لحاظ میزان عمر و چه به لحاظ امکانات، یخچال پارس چیزی از مدل های خارجی کم ندارد.

یکی از مزیت های مهم این محصول، قیمت به مراتب مناسب‌ تر آن در مقایسه با محصولاتی وارداتی است. در بسیاری از مدل ها اختلاف قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصدی میان یخچال های ایرانی و خارجی دیده می شود و به همین دلیل مصرف کنندگان با انتخاب آن ها، هزینه کمتری پرداخت کنند. تکنولوژی و طراحی یخچال های پارس به مانند مدل های بروز بازار پیشرفت کرده است و از این رو مدل های جدید با امکانات بسیار قابل توجهی به فروش می رسند.

این مدل را می توانید هم از طریق نمایندگی های اصلی برند پارس و هم از طریق دیگر مراکز فروش موجود در سطح شهر، خریداری کنید. مطمئنا در نمایندگی های اصلی مدل های بهتری از این محصول ارائه می شود و از این نظر امکان خرید مدل های بهتری از یخچال های پارس را در نمایندگی های اصلی دارید.

به همین جهت توصیه می شود حتما خرید خود را از طریق این مراکز که معتبر تر هم هستند، انجام بدهید.‌ خوشبختانه در حال حاضر مراکز فروش آنلاین یخچال های پارس هم تاسیس شده اند که از طریق آن ها می توانید این محصول را به صورت آنلاین، سفارش بدهید. وجود این مراکز باعث شده است تا مصرف کنندگان دیگر دغدغه ای از بابت عدم دسترسی مستقیم به مراکز فروش نداشته باشند.

یخچال پارس دوقلو

یخچال پارس دوقلو در گذشته یخچال و فریزر به عنوان دو دستگاه جدا به بازار عرضه می شدند که از یخچال برای نگه داری مواد غذایی مصرفی روزانه و از فریزر برای نگه داری مواد غذایی مانند گوشت استفاده می شد. جدا بودن این دو دستگاه می توانست فضای زیادی را از منزل، اشغال کند به همین دلیل شرکت پارس یخچال پارس دو قلو را بعنوان مدل جدیدی از این محصول طراحی کرد.

یخچال های دوقلو نوعی از این محصولات می باشند که دارای هر دو دستگاه گفته شده می باشند با این تفاوت که فضای کمتری به نسبت مدل های قدیمی اشغال می کنند. طراحی این محصولات در سال های ابتدایی بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفت و به همین دلیل تولید یخچال های دو قلو توسط برند های مختلفی انجام شد.

در ابتدا تمامی یخچال های دوقلو که به نام ساید بای ساید هم‌ در بازار شناخته می شود، توسط برند های خارجی تولید می شود از این رو امکان خرید برند های داخلی این مدل، وجود نداشت.‌ اما در سال های گذشته برند های داخلی از جمله پارس توانست به تکنولوژی تولید این یخچال ها دسترسی پیدا کند و به همین دلیل می توانید در حال حاضر این محصول را با برند ایرانی خریداری کنید.

یخچال دو قلو پارس دارای فریزر هم بوده و از این رو با خرید آن به محصول اضافه دیگری نیاز نخواهید داشت. این محصول در اندازه های مختلفی تولید می شود که در ادامه دو نوع از آن ها را بررسی می کنیم انتخاب اندازه یخچال بسته به میزان نیاز مصرف کننده دارد و به همین دلیل نمی توان مدل های بزرگتر و یا کوچکتر یخچال های دو قلو را برتر دانست. این نیاز و دیگر شرایط خریدار است که تعیین می کند کدام محصول برای وی بهتر باشد.

قیمت یخچال پارس 12 فوت

قیمت یخچال پارس 12 فوت یخچال پارس ۱۲ فوت به نسبت جزو مدل های کوچک‌ این محصول می باشد که به فضای کمی نیاز داشته و برای استفاده در آشپرخانه های کوچک بسیار مناسب می باشد. اما به همین نسبت هم دارای گنجایش کمتری می باشد و از این رو معایبی هم دارد. قیمت یخچال پارس ۱۲ فوت به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه برخی از آن ها را بررسی می کنیم.

موتور یخچال می تواند تاثیر زیادی بر کارکرد و دوام این محصول داشته باشد. موتور از گران ترین بخش های یخچال هم می باشد و به همین دلیل تاثیر زیادی بر قیمت یخچال خواهد گذاشت.‌ مراکز تولیدی مختلف از موتور های متنوعی استفاده می کنند و به همین دلیل است که در آن ها اختلاف قیمتی دیده می شود.

علاوه بر این، سایر ویژگی های یخچال می توانند بر قیمت نهایی این دستگاه، تاثیر داشته باشند. برای مثال یخچال های ۱۲ فوتی اکثرا به صورت بالا پایین بوده یعنی در بالا یخچال و در پایین بخش کوچکی به عنوان فریزر قرار دارد. این مدل های غالبا قیمت بسیار کمتری از یخچال های ساید در بازار دارند و در حقیقت جزو مدل های اقتصادی در بازار محسوب می شوند.

با بررسی قیمت آن انواع یخچال، می‌ توانید دریابید که یخچال پارس از ارزان ترین مدل های بازار بوده و در این رنج قیمتی نمونه های کمی برای شما وجود دارد که البته در صورت وجود هم مطمئنا کیفیت یخچال های پارس را نخواهند داشت.

قیمت یخچال و فریزر دوقلوی پارس 1700

قیمت یخچال و فریزر دوقلوی پارس 1700 یخچال و فریزر دو قلوی پارس ۱۷۰۰ دارای ظرفیت و گنجایش و قیمت بسیار مناسبی است و از این رو می تواند برای خانواده و افرادی که مصرف زیادی دارند، مناسب باشد. در این مدل می توانید حجم قابل توجهی از مواد غذایی را بدون خرابی، نگه داری کنید.

فیلتر و سایر بخش های این یخچال، امکان بو گرفتن مواد غذایی را در یخچال به شدت کاهش داده است‌ ضمن اینکه می توانند با بهترین کارایی، مواد غذایی را سرد نگه دارند. به همین دلیل می تواند گزینه بسیار درجه یکی برای شما باشد. در مجموع انتظار داریم که قیمت محصولی با چنین امکاناتی در بازار بالا باشد اما قیمت یخچال و فریزر دو قلوی پارس بسیار مناسب است.

البته تفاوت قیمتی در مدل های این دستگاه دیده می شود و برخی از مدل های آن گران تر و برخی ارزان تر به بازار عرضه می شوند. در صورتی که با انتخاب یک مرکز‌ مطمئن می توانید این دستگاه را با بهترین قیمت، خریداری کنید.

یخچال پارس شوا

یخچال پارس شوا یخچال پارس شوا یکی از مدل های برند پارس بوده که به مانند مدل های دیگر در اندازه های کوچک که بیشتر در خوابگاه ها و هتل ها استفاده می شود تا سایز های بزرگ به بازار عرضه می شود. یکی از مزیت های بسیار مهم این محصول، قیمت فوق العاده مناسب این یخچال ها در مقایسه با نمونه های دیگر می باشد که این امکان را فراهم کرده است تا مصرف کنندگان بتوانند با کمترین هزینه، این محصول را خریداری کنند.

یخچال پارس شوا در حال حاضر با گارانتی ۱۸ ماهه به بازار عرضه می شود که این گارانتی می تواند به خوبی نشان از سطح کیفی این یخچال باشد. از این رو اطمینان داریم که از این محصول کارایی مد نظر تان را دریافت خواهید کرد. یخچال پارس شوا بسته به سایز می تواند نمونه های مختلفی داشته باشد. در طراحی مدل های جدید این محصولات علاوه بر موتور و سایر بخش ها، به طرح و رنگ آن ها هم توجه ویژه ای شده است.

از این رو یخچال پارس شوا می تواند برای استفاده از آشپرخانه هایی با دیزاین مدرن بسیار مناسب باشد. این موضوع در کنار داشتن قدرت و کیفیت بالا، این محصول را به مدلی بی رقیب در بازار فروش لوازم خانگی ایران، تبدیل کرده است.

قیمت یخچال پارس 18 فوت

قیمت یخچال پارس 18 فوت یخچال های بزرگتر طبیعتا فضای بیشتری برای نگهداری از مواد غذایی دارد و یخچال پارس 18 فوت هم همینگونه است اما لزوما این مدل برای همه مصرف کنندگان مناسب نمی باشد. در بخش های قبلی هم اشاره شد که هر مصرف کننده باید با توجه به نیاز روزانه خود، این محصولات را خریداری کند. طبیعتا با بزرگتر شدن یخچال، قیمت آن هم در بازار رشد می کند.

به طور کلی پارامتر های قیمت گذاری یخچال در بازار ثابت است و این محصولات با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که به مصرف کننده ارائه می دهند، قیمت گذاری می شوند. یخچال پارس ۱۸ فوت با استفاده از به روز ترین فناوری تولید می شود که در آن می توان امکانات موجود در بسیاری از مدل های بازار را مشاهده کرد.

اما به نسبت یخچال های خارجی با قیمت های بسیار مناسب تری عرضه می شوند. محصولات خارجی تماما با استفاده از ارز وارد می شوند و از آن جایی که قیمت ارز در سال های گذشته با رشد همراه بوده است، قیمت این محصولات با رشد چشمگیری همراه بوده است به گونه ای که امروزه بسیاری از مصرف کنندگان توان خرید یخچال های خارجی را نخواهند داشت.

در این شرایط، خرید یخچال های داخلی که هم قیمت بهتری دارند و هم به اندازه برند های خارجی کیفیت دارند، می تواند گزینه بسیار بهتری باشند. ضمنا با قیمتی که یخچال های خارجی می توان مدل های بسیار بهتری از تولیدات داخلی را انتخاب کرد. به همین دلیل مطمئنا خرید یخچال داخلی می تواند ‌گزینه به صرفه تری به لحاظ اقتصادی برای شما باشد.

نوسانات همیشگی در شرایطی اقتصادی فعلی کشور به امری طبیعی تبدیل شده است از این رو نباید در قیمت یخچال و وسایل برقی منزل هم این نوسان دیده می شود. مطمئنا قیمت لوازم خانگی در همه ماه های سال یکسان نمی باشد و به همین جهت بهتر است قبل از خرید، آخرین قیمت این محصولات را استعلام بگیرید. برای اطلاع از آخرین قیمت یخچال پارس ۱۸ فوت می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

یخچال پارس قدیمی

یخچال پارس قدیمی همان طور که اشاره شد  یخچال ایستاده پارس از جمله برند های قدیمی و بسیار با سابقه در زمینه تولید وسایل برقی منزل می باشد که در حال حاضر مدل های جدید محصولات این برند به بازار عرضه می گردند. در گذشته و در سایه نبود بسیاری از برند خارجی حال حاضر بازار، محصولات این برند در بازار به فراوانی یافت می شد و به همین دلیل احتمالا بسیاری از شما در گذشته یکی از مدل های یخچال پارس را در منزل خود داشته اید.

مدل های قدیمی یخچال پارس دارای طراحی بسیار متفاوتی از آن چه که امروزه به بازار عرضه می شوند، بودند و در آن ها بسیاری از امکاناتی که در مدل های جدید دیده می شود، نبود. با این حال اما یخچال های پارس قدیمی در زمان خود بسیار محبوب بودند چرا که کارایی و امکاناتی قابل توجهی با توجه به زمان خود به مصرف کنندگان ارائه می دادند.

کیفیت این محصولات به قدری بود که هم اکنون پس از گذشت سال ها هم می توان مدل های قدیمی و دست دوم یخچال های پارس را در بازار مشاهده کرد. البته که نمی توان از آن انتظار داشت کارایی به اندازه مدل های جدید داشته باشد اما با وجود گذشت زمان زیاد، همچنان یخچال های قدیمی پارس می توانند به خوبی کارایی مد نظر را برای مصرف کنندگان داشته باشند.

تولید کنندگان محصولات این برند معتبر در این سال ها تلاش کرده اند نواقص مدل های قدیمی را در نمونه های جدید برطرف بکنند و به همین دلیل، جدید ترین نمونه های یخچال پارس دارای امکانات و کیفیت بسیار بیشتری از آنچه که در نمونه های قدیمی وجود داشت، می باشند. در کل یخچال پارس را از جمله بهترین محصولات ایرانی می دانیم که می تواند خواسته های شما را از یک یخچال با کیفیت، برطرف کند.