قیمت یخچال فریزر دونار 650

امروزه استفاده از یخچال فریزر گسترش یافته است و در هر خانه ای تقریبا یک دستگاه از آن وجود دارد. یخچال فریزر دونار تولید شرکت دونار خزر است که اقدام به تولید انواع یخچال فریزر با مدل ها و اندازه های مختلف کرده است.

قیمت یخچال فریزر دونار 650

یخچال فریزر

یخچال فریزر بشر از گذشته های دور برای حفظ مواد غذایی و در امان بودن از فاسد شدن،از یخچال های خشتی یا یخچال های زیر زمینی استفاده می کرده است.

ساخت اولین یخچال مصنوعی به دو سده قبل بر میگردد و تاکنون انواع مختلفی از یخچال ها طراحی و ساخته شده اند.یخچال از خراب و فاسد شدن انواع مختلف مواد خوراکی،میوه و دارو جلوگیری می کند.

فریزر هم مخصوص فریز و منجمد کردن مواد خوراکی و آشامیدنی است که ترکیب این دو کنار هم تشکیل یخچال فریزر را می دهد.امروزه شکل ها و طرح های متفاوتی برای یخچال فریزر وجود دارد که چند نوع از آن ها شامل:

_یخچال ساید بای ساید

_یخچال فرنچ فورد یا درب فرانسوی

_یخچال یا فریزر معمولی

_یخچال با فریزر بالا یا پایین

یخچال فریزر تک درب را می توان از قدیمی ترین یخچال ها معرفی کرد.این یخچال ها فضای کوچکی را اشغال می کنند و در مکان های مختلف مانند منازل،ادارات و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند‌.

بعضی یخچال های یک درب به صورت دو قسمتی دارند که یخچال در بالا و فریزر در پایین یا بالعکس قرار دارد.مدل دیگر یخچال را می توان یخچال فریزر دو قلو که جز پرطرفدارترین مدل یخچال است،نام برد.

این یخچال فریزرها دارای فضای بیشتری هستند و به دو صورت جدا از هم که در این مدل حمل و جابجایی آن راحت تر است و یا ساید بای ساید که مدل جدیدتر یخچال های امروزی است،وجود دارد.

امروزه یخچال فریزرهای جدیدی به بازار عرضه شده اند که جز نوین ترین و جدیدترین یخچال فریزرها هستند که به آن ها درب فرانسوی گفته می شود.

اکثر این یخچال ها در پایین خود یک قسمت به صورت کشویی دارند که امکان قرار دادن مواد با حجم و اندازه ی بیشتر وجود دارد.

یخچال فریزر ها دارای قسمت های مختلفی هستند که هر کدام وظایف مخصوص به خود را انجام میدهد.اصلی ترین بخش یخچال را کمپرسور یا همان موتور یخچال تشکیل می دهد.

کمپرسور گاز یخچال را به درون لوله های پشت یخچال پمپ می کند و باعث تولید سرما می شود.یکی دیگر از قطعات مهم یخچال کندانسور است.

یک لوله ی مسی که در پشت یخچال قرار دارد و مایع مبرد از کمپرسور وارد آن می شود سپس سرما تولید می شود و گرما از دست می دهد.گاز مایع در کندانسور به مایع تبدیل می شود.

مورد بعد شیرانبساط یا لوله ی مویی است که از جنس مس است و وظیفه ی آن کاهش دما و فشار مایع مبرد و جلوگیری از برگشت مبرد به کمپرسور است.قسمت دیگر مربوط به اواپراتور یخچال است.

اوپراتور قطعه ای برای تولید سرما در داخل یخچال است که از لوله های مارپیچ ساخته شده است.در داخل این لوله ها گاز مبرد جریان دارد.

همچنین اوپراتور دارای چهار مدل مختلف از قبیل:صفحه ای،قفسه ای،لوله ای و رادیاتوری است.

می توان مهم ترین بخش سیستم برودتی یخچال را مربوط به گاز مبرد دانست.وظیفه ی این گاز گرفتن گرما و انتقال آن به بیرون از یخچال است.

مبرد در ابتدا به صورت گاز است و وارد کمپرسور یخچال می شود،سپس این گاز در کمپرسور به خاطر دریافت گرمای زیاد به مایع تبدیل شده و پس از عبور از شیر انبساط وارد اواپراتور شده و از فشار آن کاسته میشود.

مایع مبرد پس از وارد شدن به داخل اواپراتور گرمای داخل یخچال را گرفته و عمل خنک سازی را انجام می دهد سپس دوباره به حال گاز درآمده و به موتور یخچال بر می گردد‌.

قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن 703

قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن 703 یکی از بهترین و زیباترین محصولات این برند ایرانی را می توان یخچال ایکس ویژه معرفی نمود.

این یخچال ایستاده با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.یخچال ایکس ویژه دارای انواع مختلف یخچال در مدل های مختلف شامل:یخچال ساید بای ساید،چهار درب،دوقلو و فریزر بالا می باشد.

این برند با تولید محصولات با کیفیت به سرعت توانست یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی با اطمینان در بین مردم شود.

یخچال های ساید بای ساید ایکس ویژن با دارا بودن دریچه های هوا که به صورت دو طرفه گردش می کنند، باعث گردش هوا داخل یخچال شده است و طراوت و تازگی را به همراه می آورد.

یخچال فریزر ایکس ورژن یکی از محبوب ترین نوع یخچال در بین خریداران است که بیشتر مناسب خانواده های دارای جمعیت متوسط است.

این یخچال دارای نمودار مصرف انرژی A و عرض و عمق مناسب برای جای دادن انواع مواد دلخواه است.این مدل یخچال دارای کلید سرمایش و انجماد سریع است که در یخچال و فریزر دما را به سرعت تا منفی دو درجه کاهش داده و باعث دسترسی به دمای مطلوب می شود.

از جمله مهمترین عواملی که باعث افزایش تقاضا در مورد یخچال ایکس ویژن شده است قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است.بر اساس نوع مدل،رنگ و تعداد فوت یخچال،قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده است.

برای مثال در اکثر مواقع یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن قیمت بالاتری نسبت به نوع تک درب ساده ی آن دارد.همچنین رنگ یخچال نیز عامل مهمی در تعیین قیمت آن است.

امروزه به خاطر نوسانات بازار قیمت یخچال های ایکس ویژن نیز در حال تغییر است.برای خرید این یخچال از فروشگاه های اینترنتی یا حضوری میتوان قیمت هر کدام از یخچال ها را مشاهده و سپس اقدام به خرید نمود.

یخچال فریزر آ ا گ

یخچال فریزر آ ا گ بسیاری از افراد هنگام خرید لوازم برقی،نوع خارجی آن را ترجیح می دهند.امروزه برندهای لوازم خانگی و برقی زیادی در بازار وجود دارد که ایرانی نیستند.

یکی از برند های خارجی لوازم خانگی که محصول شرکت آلمان بوده و از جمله برند های معروف و مطرح است را می توان آ ا گ(AEG )نامید که این یخچال در کارخانه ی الکترولوکس تولید می شود.

بیشترین محبوبیت لوازم خانگی آ ا گ مربوط به تولید یخچال فریزر است.از جمله مهم ترین ویژگی های این یخچال فریزر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_این یخچال دارای تکنولوژی گردش هوای چندگانه می باشد

_دما در این یخچال ثابت است و همین امر موجب افزایش عمر مواد غذایی می شود

_دارای فیلتر تمیز کننده ی یخچال و از بین بردن بو است

_دارای برچسب انرژی ++A است

_این یخچال دارای بهترین نوع از لولا های درب است

_یخچال آ ا گ دارای سیستم یخ زدا و بدون برفک است

می توان گفت این یخچال صدای بسیار کمی دارد و دارای کم ترین سطح مصرف انرژی است.یخچال آ ا گ دارای استیل ضد زنگ،پایه های چرخ دار و دکمه های لمسی می باشد که جز یخچال های مورد پسند در هر خانه ای است.

یخچال AEG دارای ویژگی های مثبت دیگری از قبیل داشتن صفحه نمایش لمسی و هشدار به هنگام باز بودن درب یخچال و فریزر در مواقعی که درب یخچال به مدت طولانی باز است یا به طور کامل بسته نشده است.

علاوه بر امکانات فوق این یخچال دارای مینی بار برای برداشتن آب،آبمیوه و قوطی های کمپوت بدون نیاز به باز کردن درب یخچال می باشد.این یخچال در زمان قطع برق قادر به ذخیره ی انرژی تا 4 ساعت می باشد.

یکی از موارد مهم در ساخت یخچال آ ا گ استفاده از گاز آرگون در سیستم سرمایش یخچال است.این گاز دارای تراکم پذیری بالایی است.

همچنین قسمت یخچال دارای 3 کشو و 3 طبقه و فریزر آن دارای 2 کشو و 3 طبقه می باشد.یخچال آ ا گ دارای فیلتر آب داخلی و خارجی است و میتوانید از آب تصفیه شده استفاده کنید‌.

این یخچال دارای رنگ های سفید،نقره ای و استیل است و برای افراد با سلیقه های مختلف طراحی شده است.

موارد دیگری که در این یخچال وجود دارد وجود فیلتر تصفیه کننده ی هوا است که بوی نامطبوع داخل یخچال را از بین برده و باعث خوشبو شدن یخچال می شود.

دمای مناسب فریزر و یخچال

دمای مناسب فریزر و یخچال تنظیم صحیح دمای یخچال باعث عملکرد درست آن می شود و عمر مفید یخچال را افزایش می دهد،میزان بازدهی یخچال با عمر مفید آن رابطه ی مستقیم دارد.

دمای یخچال در فصل زمستان و تابستان مقداری با هم تفاوت دارد.اگر دمای یخچال به درستی تنظیم نشود ممکن است کارایی مورد نظر را نداشته باشد و به کمپرسور فشار وارد شود.

تنظیم دما در مدل ها و برندهای یخچال ممکن است با هم تفاوت داشته باشد.در فصل تابستان که هوا گرم می شود دمای داخل یخچال نیز افزایش می یابد‌،همچنین باز و بسته کردن درب یخچال و محکم نبودن لاستیک دور درب یخچال باعث ورود هوای گرم به محیط داخلی یخچال می شود.

بهتر است در فصل تابستان دمای یخچال بین 2 تا 3 درجه سانتی گراد تنظیم شود‌.همچنین دمای فریزر بهتر است روی 19_ درجه سانتی گراد قرار بگیرد.

در فصول سرد یال مانند زمستان بهتر است دمای یخچال یک درجه افزایش پیدا کند تا فشار وارد به یخچال نیز کاهش پیدا کند.برای مثال دمای فریزر را روی _18 قرار دهید.

تغییر درجه ی دما در یخچال های قدیمی متفاوت است.در داخل این یخچال ها با تغییر درجه ی ولوم دما کاهش یا افزایش پیدا می کند.یخچال های امروزی دارای پنل لمسی برای تنظیم دما هستند

برای مثال با قرار دادن ولوم روی 7 دما افزایش و با قرار دادن آن روی 2 دما کاهش می باید.برای اندازه گیری دمای یخچال به مدت 24 ساعت دماسنج را در یک ظرف آب قرار داده و سپس به محض باز کردن درب یخچال دمای آن را مشاهده کنید.

همچنین برای اندازه گیری دمای فریزر می توانید دماسنج را در یک پاکت مواد غذایی خشک و خرد شده قرار داده و بعد از 24 ساعت دمای آن را مشاهده کنید.

هنگامی که مواد غذایی زیادی در یخچال قرار می دهید بهتر است کمی دمای آن را پایین بیاورید تا محیط یخچال کمی خنک تر شود.

امروزه در یخچال های جدید مخصوصا ساید بای ساید می توان برای کاهش دمای یخچال که روی درب یخچال قرار دارد.دکمه ی fridge یا refrigerator را فشار دهید که با هر بار فشار دما یک درجه کاهش پیدا می کند.

اغلب یخچال هایی که ساخت ایران هستند تنها دارای یک یک درجه برای تنظیم دمای یخچال و فریزر هستند و امکان تنظیم جداگانه برای آن ها وجود ندارد.

هنگامی که دمای یخچال را روی غدد مورد نظر تنظیم می کنید ممکن است مدتی طول بکشد تا محیط یخچال به دمای مورد نظر برسد.

هنگام قطعی برق برای تغییر نکردن دمای یخچال تا حدود 4 ساعت بهتر است درب آن را اصلا باز نکنید.

9977 یخچال فریزر بلومبرگ

9977 یخچال فریزر بلومبرگ شرکت تولید لوازم خانگی بلومبرگ از جمله شرکت های معتبر و محبوب تولید انواع لوازم خانگی در آلمان است.

این شرکت در ابتدا در زمینه ی متالوژی و جوش فلزات کار می کرد،سپس با ترک کار سابق به توزیع لوازم خانگی روی آورد.

اولین محصول تولید شده توسط این شرکت ماشین لباسشویی بود.محصولات این شرکت در کشور ایران دارای طرفداران بسیاری است و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

عالی ترین و مرغوب ترین محصول تولید شده توسط این شرکت را می توان یخچال فریزر معرفی کرد.یخچال فریزرهای این برند دارای ویژگی های مطلوبی از جمله استفاده ی راحت و آسان و کاربرد بی نظیر آن هاست.

لوازم خانگی بلومبورگ دارای استانداردهای جهانی بین المللی است همچنین در ساخت محصولات آن از موادی که برای محیط زیست و طبیعت مضر باشند مانند سرب،جیوه و کادمیوم استفاده نشده است.

یخچال های بلومبورگ دارای اندازه و سایز مختلف و استاندارد هستند،دارای یخ ساز دستی و آبسرد کن روی درب می باشند.یخ زدای خودکار و سیستم بدون برفک این یخچال جز بهترین تکنولوژی استفاده شده در آن است.

یخچال های این برند دارای صدای بسیار کمی هستند که بزرگ ترین مزیت این یخچال فریزر محسوب میشود.استفاده از فیلتر کربن ضد باکتری و فن و گاز خنک کننده را میتوان از جمله ویژگی های ممتاز این یخچال فریزر بر شمرد.

هنگام نصب یخچال بلومبرگ حتما از یک نصاب ماهر و دفترچه راهنمای ان استفاده کنید.

برای نصب این یخچال بهتر است آن را روی یک سطح صاف و تراز مناسب قرار دهید زیرا کج و ناصاف بودن یخچال موجب کارکرد نادرست آن می شود.

یخچال را به دلیل دارا بودن مایع گاز به دور از وسایل قابل اشتعال مانند اجاق گاز و سماور قرار دهید.باید توجه داشت که یخچال را نباید در معرض نور خورشید و چسبیده به دیوار نگه داشت.

در هنگام جابجایی یخچال بهتر است همه ی قطعات آن را بیرون بیاورید تا قسمت های شیشه ای و شکننده ی آن دچار سقوط و شکستگی نشوند.

هنگامی که قصد استفاده نکردن از یخچال بلومبرگ را برای مدت طولانی دارید بهتر از در ابتدا همه ی مواد غذایی داخل آن اعم از یخچال،فریزر و آبسرد کن راتخلیه کرده و سپس آن را از برق بکشید.