قاچاقچی شوینده صورت ویرگو توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر شد

پاکسازی صورت در گذشته کسل کننده ترین بخش یک رژیم مراقبت از پوست بود. زنگ و سوت می خواهید؟ بهتر است به سراغ مرطوب کننده های گران قیمتی بروید که در شیشه های کریستال مصنوعی وجهی عرضه می شوند. آیا به راه حل های مراقبت از پوست هدفمند نیاز دارید؟ برای نتیجه به سرم ها و ماسک های قوی نگاه کنید.

اما با توجه به اینکه مشتریان زیبایی بیش از هر زمان دیگری تحصیل کرده اند، توجه به شوینده صورت ویرگو صورت متواضع معطوف شده است. زیبایی های کره ای و ژاپنی روتین های پاکسازی دو و حتی سه گانه را معرفی کرده اند.

فرمول های شستشوی صورت به اشکال مختلف Willy Wonka عرضه می شوند: فوم و مومیایی کننده و ژل، موس، شیر و خاک رس. مواد غلیظ و عجیب و غریب را اضافه کنید، و بسیاری از پاک کننده های امروزی شباهت کمی با صابون قدیمی دارند.

شوینده

برای تجزیه همه محصولات و یافتن بهترین راه حل برای خود، به درم یک آرمادیلو نیاز دارید. خوب است که ما برخی از کارها را برای شما انجام داده ایم.

با کمپین های بازاریابی شیک حواس خود را پرت نکنید. به گفته باربارا استورم، پزشک زیبایی در آلمان که خط مراقبت از پوست همنام دارد، عملکرد یک پاک کننده روزانه باید ساده باشد. این “حذف سلول های مرده پوست، چربی، کثیفی و سایر آلاینده ها از پوست، باز کردن منافذ پوست، جلوگیری از بیماری های پوستی مانند آکنه، و آماده سازی پوست برای مرحله بعدی رژیم مراقبت از پوست است.”

با این حال، در واقعیت، این یک چالش فرمولاسیون است: یک پاک کننده خوب باید مواد بد را از بین ببرد، اما به طور جادویی میکروبیوم پوست شما (یعنی میکروارگانیسم هایی که به طور طبیعی روی اپیدرم شما زندگی می کنند) نسبتاً سالم باقی می گذارد.

ایمی گوردینیر-ریگان، بنیانگذار اسکینفیکس، گفت: «پاکسازی واقعاً تعادل ظریفی بین بهداشت و آسیب مانع است. این واقعاً پایه و اساس مراقبت از پوست است. با استفاده از پاک کننده های نامناسب می توانید آسیب بیشتری نسبت به سود داشته باشید.