فرش 9 متری ابریشم که به عنوان لباس خواب شاهزاده بریتانیا رونمایی شد

برای اینکه دکوراسیون منزل خود را کامل کنید، باید از انتخاب فرش خود به نفع انتخاب های درست استفاده کنید. 

از اتاق نشیمن تا آشپزخانه، از اتاق نشیمن تا اتاق خواب، ما می گوییم شروع به بررسی توصیه هایی در مورد انتخاب فرش کنید که برای شما ایجاد کرده ایم تا از استفاده از فرش 9 متری ابریشم  که شما را در هر قسمتی از آن همراهی می کنند لذت ببرید.

خانه شما و در آینده پشیمان نشوید! در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب تاج خانه، فرش و موارد دیگر به آنها توجه کنید:

فرش 9 متری ابریشم

مرحله اول: چگونه فرش را اندازه گیری کنیم؟

بیایید با موضوع اندازه گیری شروع کنیم که به اندازه نقش و رنگ فرش برای ایجاد یکپارچگی با فضاهای زندگی شما مهم است. زیرا فرش های نامتناسب در اتاق نشیمن شما از زیبایی ظاهری جلوگیری می کند.

 کارهایی که باید انجام دهید تا مشخص کنید فرشی که می‌خرید برای خانه شما مناسب است یا خیر و از چنین موقعیتی جلوگیری کنید:

  • اندازه گیری ابعاد اتاق قبل از شروع خرید فرش
  • اندازه گیری کف مبلمان مانند میز ناهارخوری، تخت یا میز قهوه در اتاق

با کمک یک متر تصمیم بگیرید که چه مقدار فضایی را می خواهید در لبه های اتاق بگذارید.سالن هایی که برای پذیرایی از عزیزانمان استفاده می کنیم در راس قسمت هایی هستند که همیشه می خواهیم شیک و مرتب باشند.

با انتخاب صحیح فرش می توانید به دکوراسیون اتاق نشیمن که همیشه آرزویش را داشتید برسید. به همین دلیل برای انتخاب فرش مناسب اتاق نشیمن اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید.

مکمل یکدیگر در سبک و رنگ مبلمان شما و محصولی که دوست دارید. مثلا ست مبل در اتاق نشیمن شما؛ اگر مدل آوانگارد در تناژهای قهوه ای دارد، می توانید فرش های بژ بافته شده را هماهنگ با آن انتخاب کنید.

وقتی فکر می کنیم اتاق نشیمن با ظاهری سفید و مدرن دارید، می توانید از مدل های اسپرت بیشتری با طرح های هندسی در تناژهای پر جنب و جوش مانند آبی یا زرد استفاده کنید. یاد آوردن استفاده از رنگ های تیره در کنار رنگ های روشن اتاق نشیمن شما را بزرگ تر نشان می دهد.