شلنگ اب دستشویی بهترین شلنگ برای ماشین آتش نشانی

بیدهای سنتی وسایل حوضه‌ای هستند که به طور دائم روی کف حمام نصب می‌شوند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به جای پاک کردن با دستمال توالت، قسمت‌های خصوصی خود را بشویید.

قیمت ها اغلب به عنوان جایگزینی اقتصادی تر، بهداشتی و سازگار با محیط زیست برای دستمال توالت به بازار عرضه می شوند.

شلنگ اب دستشویی استاندارد واحدهای مستقلی هستند که معمولاً در نزدیکی توالت نصب می شوند. اما اگر به این جایگزین کاغذ توالت ساده و تمیز علاقه دارید، اما دانش، فضا یا بودجه لازم برای افزودن یک بیدی سنتی به حمام خود را ندارید، چه؟

اینجاست که دوش‌ها و شیلنگ‌ها وارد می‌شوند.دوش بیدی یا شلنگ بیدی دقیقاً آن چیزی نیست که به نظر می رسد. به غیر از قابلیت اسپری آب، هیچ ارتباطی با دوش استاندارد حمام یا داخل وان ندارد.

شلنگ اب دستشویی

دوش بیدی یک شلنگ لاستیکی یا فلزی انعطاف پذیر است که از یک طرف به خط تامین آب توالت شما متصل می شود. در انتهای دیگر یک سر دوش با دست طراحی شده است که هنگامی که ماشه را با انگشت شست یا سبابه خود فشار می دهید، شما را تمیز می کند.

یک بیده دستی فقط برای تمیز کردن شما نیست. می توانید از یکی برای تمیز کردن توالت، دوش، وان یا پوشک پارچه ای خود استفاده کنید. حتی می توانید از دوش بیدی برای حمام کردن حیوانات خانگی خود استفاده کنید.

به همان اندازه که دوش های بیدی راحت و سازگار با محیط زیست هستند، برای همه مناسب نیستند. یکی از دلایل آن دمای آب است. اکثر مدل های دستی مستقیماً به خط آب توالت شما متصل می شوند ، به این معنی که آب سرد خواهد بود.

مدل‌های بالاتر همچنین می‌توانند فشار آب زیادی ایجاد کنند به اندازه‌ای که اگر مراقب نباشید به رکتوم نفوذ کند به طور بالقوه منجر به مشکلات سلامتی می‌شود.

با این حال، برای کاربر مسئول، دوش بیدی به راحتی نصب می شود و طراوت می بخشد، همه بدون دردسرهای دستمال توالت.