شخصی با تلویزیون سامسونگ فول اچ دی ۵۵ تصویر همسرش را روی ساختمان کشید

اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ دارید، می توانید رایانه خود را در محل کار خود رها کنید زیرا Workspace به شما امکان می دهد به صورت بی سیم به رایانه متصل شوید تا بتوانید بدون از دست دادن چیزی از خانه کار کنید.

 به‌علاوه، با Microsoft 365 که از طریق Workspace در دسترس است، می‌توانید به راحتی روی اسناد کار کنید یا فعالیت‌های گروهی را از راه دور انجام دهید.

 اکنون می توانید خانه خود را با تلویزیون سامسونگ فول اچ دی ۵۵ به راحتی به دفتر یا کلاس درس تبدیل کنید.

اتصال تلفن و تلویزیون هوشمند سامسونگ به آسانی باز کردن برنامه SmartThings یا ضربه زدن به تلویزیون با تلفن است.

 پس از اتصال، می توانید به راحتی محتوای گوشی هوشمند خود را به صفحه نمایش بزرگ منعکس کنید، یا حتی آنچه را که روی تلفن و تلویزیون شما وجود دارد دقیقاً در کنار یکدیگر مشاهده کنید تا چیزی را از دست ندهید.

یک دقیقه ما در حال تماشای یک برنامه تلویزیونی پخش جریانی هستیم و دقیقه دیگر در حال تماشای یک فیلم از طریق کابل هستیم. این یک حرکت بدون زحمت با کنترل از راه دور است.

 با در دست داشتن کنترل از راه دور، دیگر نیازی به استفاده از ریموت کنترل های مختلف برای جابجایی از کنسول بازی به رمزگشا یا حتی به برنامه هایی مانند نتفلیکس نیست.

برنامه Apple TV را در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، با نمایش‌ها و فیلم‌های برنده جایزه Apple Original از Apple TV+، کانال‌های ممتاز مورد علاقه‌تان و هزاران فیلم برای خرید یا اجاره، کشف کنید.

 از آنجایی که تلویزیون هوشمند سامسونگ به طور یکپارچه با دستگاه‌های اپل کار می‌کند، از عکس‌های گرفته شده با دوستان یا خانواده در حین اشتراک‌گذاری محتوای دستگاه خود در صفحه بزرگ یا پخش موسیقی برای تنظیم آهنگ روز لذت ببرید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ به شما امکان می دهد از دستورات صوتی استفاده کنید، چه بیکسبی، چه الکسای آمازون یا دستیار گوگل. از یکی که بیشتر با آن راحت هستید استفاده کنید و به سادگی کلمات را تلفظ کنید.

 پاسخ می گیرید، کارها را انجام می دهید و به سطح جدیدی از سهولت و راحتی دسترسی پیدا می کنید.

کافی است تلویزیون را روشن کنید تا فوراً در میان طیف وسیعی از محتواها مرور کنید. مهم نیست که دوست دارید در هر روز یا ساعتی چه چیزی را تماشا کنید، در Samsung TV Plus در دسترس است.

 از آنجایی که هیچ هزینه ای برای اشتراک وجود ندارد، کاملا رایگان و مال شماست. می خواهید ببینید چه چیزی در انتظار شماست؟