سرامیک طرح فرش ساخته شده از فولاد!

های حمام را که کف، دوش و وان حمام را می پوشانند، بمالید. اگر بازسازی حمام شما امکان یک وان حمام سفارشی و دوش نسبتاً باز را فراهم کند، این سبک طراحی بهترین کار را دارد.

استفاده از کاشی‌های موزاییک کوچک‌تر و سرامیک طرح فرش برای عمق بخشیدن و ایجاد ظاهری حتی چشمگیرتر در این فضای صمیمی. از آنجایی که چنین نصبی می تواند به سرعت دشوار شود.

روی بام! کاشی سقف AGL Eco Blanco به جای جذب گرمای خورشیدی را منعکس می کند و از خود ساطع می کند. همچنین تشعشعات جذب شده را به جو باز می گرداند.

این کاشی ها برای آب و هوای هند به ویژه در تابستان مناسب هستند. این روزها چیزهای خلاقانه زیادی در بازار موجود است که از کاشی ساخته شده اند.

کاشی‌های دیجیتالی در بازار موجود است که می‌توان آن‌ها را سفارشی کرد و به خانه شما حس شخصی می‌بخشد.

از اینها می توان برای طراحی اتاق کودک که پر از کارتون یا هر طرح رنگارنگی است استفاده کرد. هرگز نمی توان کارهایی را تصور کرد که می توانیم با یک کاشی صرف انجام دهیم.

اگر فکر می کنید می توانید با چیزی مانند کاشی کاری تخیلی انجام دهید، آن را انجام دهید زیرا برای خلاق بودن باید ترس از اشتباه را از دست داد.

و برای امتحان کردن چیزهای خارق‌العاده، کاشی‌های AGL همیشه با شماست! به دنبال تولیدکننده کاشی در نزدیکی من هستم – یک نمایشگاه AGL را در اینجا پیدا کنید!

اگر در پایتخت زندگی می‌کنید، احتمالاً متوجه نقاشی‌های دیواری کاشی در فضای باز شده‌اید که توسط بچه‌های مدرسه در نزدیکی کارول باغ بر روی ستون‌های مترو ساخته شده‌اند و بسیار تخیلی به نظر می‌رسد. برخی از نقاشی‌های دیواری آنقدر بزرگ و زیبا هستند که نمی‌توان روی آن قیمت گذاشت.