زغال تصفیه آب به عنوان منبع غنی از آهن شناخته شده است

این شکل بسیار خالص زغال سنگ به نام زغال سنگ آنتراسیت در واقع به عنوان بخشی از فرآیند تصفیه آب استفاده می شود. در این فرآیند، زغال سنگ در واقع با عمل کردن مانند اسفنجی که ذرات را به دام می اندازد، آب را تمیزتر می کند.

آبی که EWEB از رودخانه مک کنزی تهیه می کند در حال حاضر بسیار تمیز است. اما ما هنوز باید آن را در کارخانه تصفیه پل هایدن درمان کنیم تا ناخالصی ها را حذف کنیم و از سالم بودن آب آشامیدنی شما اطمینان حاصل کنیم.

Lonny Sayles، اپراتور اصلی کارخانه تصفیه آب EWEB، بخشی از تیمی است که آب را خالص نگه می دارد.

سیلز گفت: «آنها یک گونی 3000 پوندی زغال تصفیه آب می گیرند. آنها آن را روی لیفتراک می آورند، روی قیف می گذارند. آن‌ها یک ریپ‌کورد را می‌کشند و رسانه‌ها شروع به ریختن از یک لوله به داخل می‌کنند.

از آنجایی که تابستان فصل اوج استفاده از آب است، اپراتورهای نیروگاه می‌خواهند از حذف بیش از حد فیلترها در طول این فرآیند اجتناب کنند. بنابراین، آنها چند روز طول می کشند تا زغال سنگ را به هر فیلتر اضافه کنند.

سیلز گفت که زغال سنگ آنتراسیت به عنوان یک اسفنج عمل می کند و ذرات ریز را جذب می کند.

سیلز گفت: «ذرات بسیار کوچکتر از آن هستند که فیلتر شوند. آنها برای مستقر شدن در حوضه‌های رسوب‌گذاری خیلی کوچک هستند. بنابراین، کاری که ما به عنوان عملگر انجام می دهیم، ذرات کوچک را به ذرات بزرگ تبدیل می کنیم. به این ترتیب، فیلترهای ما می توانند بار را تحمل کرده و آن را فیلتر کنند.

زغال سنگ آن ذرات را با خود می آورد، زیرا در انتهای فیلتر زیر لایه ای از شن قرار می گیرد. سپس آب تصفیه شده به مخزن 15 میلیون گالنی سرپوشیده هیدن بریج پمپ می شود تا ضد عفونی شود.

اپراتورهای کارخانه یاد می گیرند که چگونه همه کارها را در کارخانه انجام دهند تا بتوانند عیب یابی کنند و بدانند در صورت خرابی چه کاری انجام دهند.

مجموعه مهارت های همپوشانی باعث می شود که مشکلات به سرعت برطرف شوند. در همان زمان، برخی از کارکنان آنقدر در کارخانه بوده اند تا ببینند که این کارخانه به یک عملیات دیجیتالی تبدیل شده است.

سایلس گفت: «این یک کلید بزرگ است و همیشه بوده است. «این نسل از اپراتورها، ما شاهد این بودیم که این مکان از کشیدن اهرم‌ها به فشار دادن دکمه‌ها می‌رود. ”

همه کسانی که در کارخانه کار می کنند به کاری که انجام می دهند افتخار می کنند.

سیلز گفت: “و آنها به هر قطره آبی که می رود فکر می کنند.” «اینجا به شیرخشک بچه می‌رود. به این بیمارستان ها می رود. این همان طرز فکر اپراتورهای ماست. و تک تک آنها که اینجا در پل هایدن هستند، همین روند فکری را دارند و مایل بیشتری را طی می کنند.»