روغن موتور betis که می تواند جایگزین روغن خوراکی شود

این یک واقعیت شناخته شده است که روغن موتور نقش بسیار مهمی در بین مواد مصرفی خودرو دارد.

با این حال، بسیاری از رانندگان وجود دارند که نمی دانند کدام روغن موتور برای خودروی آنها مناسب است. امروز به بررسی نقش ها و انواع روغن موتور که به طور مبهم در مورد آنها می دانیم و همچنین معیارهای انتخاب یک محصول خوب خواهیم پرداخت.

روغن موتور betis روان کننده ای است که به موتور، مهمترین بخش خودرو کمک می کند تا بدون مشکل کار کند . علاوه بر این، نقش های مختلفی مانند خنک کننده، جلوگیری از زنگ زدگی و تصفیه را ایفا می کند.

روغن موتور یک ماده مصرفی است که پس از استفاده از آن برای مدت معینی باید تعویض شود و در صورت استفاده مداوم و بدون تعویض می تواند عامل اصلی بدتر شدن عملکرد موتور باشد.

روغن موتور betis

به طور کلی چرخه تعویض روغن موتور برای مسافت پیموده شده 10000 کیلومتر تا 15000 کیلومتر توصیه می شود. از آنجایی که چرخه تعویض بسته به عادات رانندگی راننده و شرایط سخت رانندگی متفاوت است، توصیه می شود به دفترچه های راهنمای ارائه شده توسط هر سازنده مراجعه کنید. در اینجا ، شرایط سخت به معنای رانندگی مکرر در جاده های ناهموار یا رانندگی مکرر با سرعت بالا است .

از چه نوع روغن موتوری استفاده کنم؟ آیا می توانم آن را با کالای پیشنهادی مرکز خودرو تعویض کنم ؟ از این به بعد، بیایید نحوه انتخاب روغن موتور مناسب برای ماشین خود را دریابیم .

  1. روغن موتور مناسب موتور من را از قبل بررسی کنیم

در هر دفترچه راهنمای خودرو، مشخصات روغن توصیه شده برای خودرو نشان داده شده است. از این طریق می توانید درجه روغن موتور و مشخصات مناسب خودروی خود را بررسی کنید . دانستن این مشخصات به تنهایی می تواند عمر موتور خودروی شما را افزایش دهد.

  1. باید با در نظر گرفتن سبک رانندگی خود انتخاب کنید

همچنین مهم است که روغن موتور را با توجه به سبک رانندگی هر راننده، مانند رانندگی با سرعت بالا یا رانندگی در شهر انتخاب کنید. روغن موتور Bullson G-Tech دارای خط ممتاز با بهترین عملکرد مناسب برای محیط رانندگی و خط هوشمند با عملکرد بهینه برای محافظت از موتور است.

به طور خاص، G-Tech Premium برای رانندگی با سرعت بالا مناسب است و استفاده از موتورهای بنزینی دیزلی، 0 W-40 عملکرد بالا ، مناسب برای رانندگی در شهر و بهینه شده برای موتورهای بنزینی چندگانه را توصیه می کند.

 عملکر ، رانندگی در شهر و مصرف سوخت 5W-20عملکرد سوختآن شامل (GDI) هیبرید است. روغن موتور متناسب با سبک رانندگی شما را در G-Tech بیابید که دارای مجموعه محصولات متنوعی است !