دونده روسی با دمپایی مردانه پاپا مدال قهرمانی در جام روسیه را از آن خود کرد

هنگام خرید دمپایی، معمولاً می توانید سایز معمولی کفش خود را خریداری کنید. 

با این حال، از آنجایی که برخی از برندها کوچک یا بزرگ هستند، حتماً نمودار اندازه آنها را بررسی کنید تا تناسب کامل خود را پیدا کنید. 

همچنین، اگر قصد دارید جوراب های ضخیم بپوشید تا گرمای بیشتری داشته باشید، ممکن است ارزش خرید دمپایی های نیم سایز به بالا را داشته باشد.

بهترین کار شما این است که برچسب مراقبت سازنده را بررسی کنید تا بهترین روش تمیز کردن دمپایی مردانه پاپا خود را تعیین کنید.

دمپایی مردانه پاپا

 برخی از آنها به راحتی تمیز می شوند و می توان آنها را در ماشین لباسشویی انداخت، در حالی که برخی دیگر، به خصوص چرم یا جیر، باید نقطه ای تمیز شوند.

 توصیه می کنیم هفته ای یک بار از اسپری ضد باکتری استفاده کنید تا از تجمع باکتری در داخل دمپایی که می تواند باعث ایجاد بوی بد شود، جلوگیری کنید.

در حالی که بسیاری از مردم فقط در داخل خانه دمپایی می پوشند، برخی می توانند آن را در خارج از منزل نیز بپوشند.

 دمپایی لاستیکی ضخیم چسبندگی عالی را فراهم می کند و موادی مانند چرم، جیر یا قیچی پاهای شما را گرم نگه می دارد. همچنین، دمپایی‌های پایه دار ایمن‌تر هستند و کمتر احتمال دارد پاهای شما هنگام راه رفتن بیرون بیفتند.

هنگام انتخاب دمپایی، یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر بگیرید جنس آن ها است. به طور کلی، شما باید مواد طبیعی را به جای مصنوعی انتخاب کنید. 

مواد پشمی و پلی استر شما را در روزهای سرد گرم نگه می دارند، اما قابلیت تنفس ندارند و می توانند باعث تعریق پاهای شما شوند. پوست گوسفند یا قیچی برای تامین گرما و حفظ گرمای بیش از حد پاها عالی هستند.

به طور کلی، زیره لاستیکی یا مصنوعی برای اکثر سطوح بهترین است، زیرا بهترین ضربه را ایجاد می کند، و لاستیک بادوام، ضد آب و کشش خوب است.

 چوب پنبه فوایدی مشابه لاستیک دارد، اما دارای بوی طبیعی و خاصیت حذف رطوبت نیز می باشد.