دستگیره کابینت مدل جدید می تواند به دست کودک بچسبد

 هنگام ساختن یک خانه سفارشی یا بازسازی خانه فعلی، به راحتی می توانید درگیر انتخاب اقلام بزرگتر مانند کابینت، میز یا کفپوش برای آشپزخانه جدید خود شوید. 

با این حال، تا زمانی که دستگیره کابینت مدل جدید را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب نکنید که تعادل کاملی بین فرم و عملکرد ایجاد کند، پروژه واقعاً کامل نمی شود. 

این آخرین لمس تزئینی کل پروژه را به هم نزدیک می کند و آن را با استعدادی آغشته می کند که شخصیت شما را منعکس می کند.

سخت‌افزارهای تزئینی برای کابینت آشپزخانه در انواع، اندازه‌ها، سبک‌ها، متریال‌ها و روکش‌های مختلف عرضه می‌شوند. مرور کلی ما را در زیر بخوانید تا بتوانید تصمیم بگیرید چه چیزی برای خانه شما مناسب است.

سخت افزار شما باید مطابق با سبک آشپزخانه شما باشد، اما استفاده از آن نیز باید راحت باشد. بنابراین، ترجیح شخصی هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک دستگیره می خواهید یا بکشید بسیار مهم است.

دستگیره کابینت

 سعی کنید از دستگیره ها یا کش هایی که قصد خرید آن را دارید، نمونه بگیرید. آنها را در مقابل کشو یا در کابینت قرار دهید تا ببینید چگونه در دست شما قرار می گیرند. آیا اندازه و شکل مناسب شما هستند؟

برای ایجاد علاقه بصری می توانید دستگیره ها و کش ها را در آشپزخانه مخلوط کنید. از کشوها و دستگیره های روی درها استفاده کنید یا برعکس.

 فقط مطمئن شوید که یک سبک کششی و یک سبک دستگیره مکمل را انتخاب کرده اید و در تمام آشپزخانه به همان روکش بچسبید. یا، می توانید از یک نوع سخت افزار در سراسر آشپزخانه برای ظاهری تمیز استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که در مورد مدت زمان دریافت سخت افزاری که انتخاب می کنید سؤال می کنید. برخی از فروشندگان سفارشات را ظرف یک هفته تغییر می دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تا 12 هفته طول بکشد.

هنگام تصمیم گیری در مورد اندازه دستگیره یا کشش کابینت آشپزخانه خود، نسبت، تعادل، زیبایی و عملکرد را در نظر بگیرید. یک درب کابینت یا کشو بزرگ برای عملکرد مناسب به یک قطعه سخت افزاری بزرگ نیاز دارد. 

یک دستگیره یا کش با اندازه کوچکتر برای درب یا کشوی کوچکتر مناسب است. یک قانون کلی خوب برای کشش های سبک سنتی یا انتقالی این است که طول کشوی کابینت باید حدود یک سوم باشد.

 کشوهای بزرگتر از هجده اینچ ممکن است به بیش از یک کشش یا دستگیره نیاز داشته باشند. طرح‌های امروزی‌تر نیاز به کشش‌های طولانی دارند که حداقل دو سوم طول کشو یا درب کابینت باشد. 

به طور معمول، کشش ها به صورت افقی روی کشوها و به صورت عمودی روی درها قرار می گیرند. در آشپزخانه‌های امروزی، می‌توانید درها را به صورت افقی قرار دهید تا ظاهری براق داشته باشید.

 بدون توجه به سبک آشپزخانه شما، قبل از اینکه به طور دائم به کابینت متصل شوند، به این فکر کنید که می خواهید دستگیره ها و کشش ها چگونه قرار گیرند.

دستگیره ها با یک پیچ از طریق یک نقطه ورودی متمرکز روی در یا کشو نصب می شوند. کش ها با دو پیچ از طریق دو نقطه تماس روی یک در یا کشو نصب می شوند. 

قبل از ایجاد سوراخ، مطمئن شوید که دستورالعمل های دقیقی را به سازنده خانه یا متخصص بازسازی خانه خود داده اید تا نوع صحیح دستگیره را برای نصب روی هر درب کابینت یا کشو بدانند.

 همچنین باید موقعیت دستگیره یا کشش را مشخص کنید تا به روشی ثابت در سراسر آشپزخانه نصب شوند.