درب ضد سرقت زرشکی که با برخورد گلوله خش هم نمی گیرد

درب های محافظ محافظ توسط هر کلاس که دارای موارد زیر است متمایز می شود:

شش کلاس مقاومت درب ضد سرقت زرشکی ( RC یا WK ) برای طبقه بندی خواص ضد تداخل یک سیستم درب مکانیکی استفاده می شود.

این کلاس درجه مقاومتی را که با درها و پنجره‌ها در تلاش‌های وقت‌گیر سرقت، ابزارها و روش‌های استفاده شده توسط سارقان مخالف است، تعریف می‌کند.

RC 1: اجزای این دسته از محافظت اولیه در برابر تلاش برای شکستن ضربات خشونت فیزیکی و اشک برخوردار هستند.

تلاش های گاه به گاه توهین برای زور زدن به در یا پنجره تنها با استفاده از زور (مثلاً حل کردن ضربه از روی شانه ها، بالا بردن یا پاره کردن) و میانگین زمان لازم برای رسیدن به نتیجه حدود 3 دقیقه است.

RC 2 : در این مورد سارق از ابزارهای ساده ای مانند پیچ ​​گوشتی، پین و غیره استفاده می کند تا شمع ها را با خشونت باز کند. زمان ورود حدود 3 دقیقه است.

RC3 : دزد از پیچ گوشتی دیگر و یک کلاهک برای شکستن و زور زدن کلاهک ها استفاده می کند. زمان استراحت 5 دقیقه است.

RC4 : در این مورد، او یک مجرم خاص است که همچنین از سازهای کوبه ای و کوبه ای مانند نی، تراشه چوب، چکش و مته شارژی استفاده می کند و حدود 10 دقیقه طول می کشد.

RC 5 : کارشناس جنایی از ابزارهای برقی مانند. مته ها، ماشین های برش و آسیاب های زاویه ای با قطر دیسک تا 125 میلی متر. زمان ترکیدن حدود 15 دقیقه

RC 6 : کارشناس جنایی نیز از ابزارهای قدرتی قدرتمندی مانند. مته ها، ماشین های برش و آسیاب های زاویه ای با قطر دیسک تا 250 میلی متر. حدود 20 دقیقه استراحت کنید.

بسته به کاربرد نهایی هر در (خانه یا امنیت مکان‌های حساس)، بر روی کلاس‌های مقاومت کافی، معمولاً بالاترین ممکن، تمرکز می‌کند، و تاکید می‌کند که هر چه کلاس مقاومت بالاتر باشد و زمان و سر و صدای بیشتری در خدمت سارق باشد.