حوله تن پوش عروسکی که ضربان قلب را منظم می کند

شما بهترین چیزها را برای کودکتان از لحظه بیدار شدن در صبح، در طول روز و زمانی که او خوابیده است می خواهید.
با این حال، با وجود حوله تن پوش عروسکی بی‌پایان در بازار، فیلتر کردن سر و صدا و فهمیدن اینکه کدام اقلام واقعاً برای سلامتی کودک شما مفید هستند یا حداقل زندگی شما را  آسان‌تر می‌کنند، می‌تواند دشوار باشد.

تحقیقات نشان داده است که تا حدود 24 ماهگی، پوست کودک نه تنها بسیار ظریف است، بلکه بسیار نازکتر از پوست کودکان بزرگتر و بزرگسالان است.

با پوست حساس و ریه های در حال رشد، مواد سبک وزن و قابل تنفس برای نوزادان و کودکان نوپا بسیار مهم هستند. و در هنگام حمام، یک حوله نوزاد کلاهدار نرم همه  جعبه ها را چک می کند.

حوله تن پوش عروسکی

اما حوله نوزاد کلاهدار دقیقا چیست؟ آیا فرزند شما واقعاً به یکی نیاز دارد، یا فقط در مورد بالا بردن سطح ناز بودن چند درجه است؟ در اینجا چیزی است که باید  بدانید.

حوله کلاهدار کودک در اصل یک حوله حمام کوچک با یک هود متصل است. نکته این است که سر شیرخوار را در طول مدت زمان بلافاصله بعد از حمام و قبل از پوشیدن لباس گرم و خشک نگه دارید.

این نوع حوله را می توان بعد از شنا نیز استفاده کرد و به تنظیم دمای بدن کودک کمک می کند تا دچار لرز نشود.

اندازه، جنس و ویژگی هود به طور خاص برای سازگاری با قد و پوست حساس کودک کوچک طراحی شده است.

درست همانطور که پوشیدن لباس خواب راحت و قنداق کردن نوزاد برای خواب بسیار مهم است، حوله کلاهدار هم برای گرم نگه داشتن او و محافظت از او ضروری است. البته عامل شایان ستایش هم ضرری ندارد.

حوله کودک کلاهدار پاراشوت که از پنبه ترکی بافته شده است، بسیار سبک، فوق العاده نرم و همیشه در برابر پوست ظریف ملایم است. این کار کودک شما را بلافاصله بیرون از حمام و همچنین هنگام پوشک زدن، شانه کردن مو و لوسیون کردن، گرم، دنج و راحت نگه می دارد.