تلخی یک ویژگی مزه ای نیست

گفتنی است، با توجه به اینکه تلخی یک ویژگی مزه ای نیست که لزوما همیشه توسط مصرف کنندگان سرویس آرکوپال ایرانی قدردانی می شود (به طور کلی، اکثر مردم تمایل دارند از غذاهای تلخ اجتناب کنند)، توانایی کارد و چنگال برای افزایش تلخی ممکن است فقط برای تعداد محدودی از غذاها مفید باشد.

مواد غذایی (مانند قهوه تلخ و ظروف/نوشیدنی های مبتنی بر شکلات تلخ) در مقابل، افزایش شوری مرتبط با خوردن غذاهای شور با کمک قاشق‌های روی و مس سایت پلیس فتا احتمالاً می‌تواند کاربرد گسترده‌تری داشته باشد (مثلاً برای افرادی که رژیم‌های غذایی محدود سدیم دارند).

اخیراً نشان دادند که غذا به طور قابل توجهی خوشایندتر ارزیابی می شود و زمانی که با قاشق فلزی سنگین تر در مقایسه با قاشق پلاستیکی فلزی مزه می شود، کیفیت بالاتری دارد.

ظروف آرکوپال

با توجه به اینکه هم وزن و هم خواص مواد انگشتر دخترانه در این مطالعه متفاوت بود، نمی‌توان مشارکت مستقل هر عامل در درک کلی غذای خورده‌شده از آن‌ها را تفکیک کرد.

پیشنهاد کردند که افزایش درجه خوشایند برای طعم غذا با کمک قاشق فولادی ضد زنگ ممکن است به درک شرکت کنندگان نسبت داده شود که قاشق های فولادی ضد زنگ کیفیت بالاتری نسبت به قاشق های پلاستیکی دارند.

قضاوت (زمان پخت لپه) شرکت کنندگان در مورد کیفیت قاشق ممکن است سپس به غذا منتقل شده باشد و باعث شود وقتی از یک قاشق فولادی ضد زنگ با کیفیت بالاتر خورده شود، کیفیت بالاتری در نظر گرفته شود.

همچنین بررسی کرد که آیا شکل بشقاب بر درک طعم/طعم تأثیر می‌گذارد یا خیر. آنها دریافتند که طعم موس با طعم توت فرنگی تحت تأثیر شکل بشقاب سرو شده قرار نمی گیرد.

  • منابع:
    1. Assessing the impact of the tableware
  • تبلیغات:
    1. میگو یک کودک را از خطر نجات داد!
    2. ایده خنده داری که باعث می شود میلیاردر شوید
    3. تولد نوزادی که موهایش از کاموا بود!
    4. حکم قرار بازداشت امیر تتلو و سحر قریشی صادر شد!