تابلو طرح نقره اصفهان با نقاشی داوینچی که به مزایده گذاشته شد

مشتریان مجموعه‌داران جدی هستند و ما توانستیم از تابلو آیون هیچنز و پیتر لانیون آنها استفاده کنیم. آنها کل طرح آپارتمان را از نظر رنگ، پالت و مواد تشکیل دادند.

“بریتانیایی” برای من بسیار مهم بود. داشتن این تابلو طرح نقره اصفهان به عنوان نقطه شروع به این معنی بود که همه مواد، عتیقه‌ها و مبلمانی که می‌خریدیم بریتانیایی بود.

این به همان زبان صحبت می کند، از نظر فیزیکی از یک مکان می آید. من به توبیاس هاروی مأموریت دادم که یک منظره سه‌گانه زیبا انجام دهد و مکس لمب نیز قطعاتی را ارائه کرد.

کار با همسالان خود و با برخی از فروشندگان عتیقه مورد علاقه من از جاده پیملیکو جالب است. تمام رنگ ها برای کار با آن تابلو ها نیز به صورت دستی مخلوط شده بودند.

برای کار کردن با این اثر هنری در هر سطحی که ممکن است از حواس استفاده کنید.

این همیشه یک چالش است که چیزی را خیلی تحت اللفظی نگیرید. برای کار کردن با آن اثر هنری، در هر سطحی که احتمالاً می توانید – بافت، مواد، رنگ، عطر، پارچه – به حواس متوسل شوید.

برای این پروژه، ما رایحه ای برای آپارتمان ایجاد کردیم. به ایجاد حواس کمک می کند. برای شومینه از سنگ ناهموار استفاده شد و من جلوی آشپزخانه را با تخته سنگ پوشاندم تا کل آشپزخانه مانند یک صخره سنگی شد.

من همیشه سعی می کنم تنش هایی را در کارم پیدا کنم: مردانه و زنانه. گرانبها و خام؛ هنر بالا و هنر کم در فضای کراس کانتری Lanyon، میز کنسول رزینی «Lake Aqua» ما با میز مرکزی عتیقه و صندلی‌های «Roly-Poly» ما صحبت می‌کرد.

در مورد اثر هنری و احساسی که در شما ایجاد می کند فکر کنید.

اگر تابلو را به جای تابلو انتخاب کرده اید، این نشان می دهد که به دنبال چیزی بسیار آرام تر هستید. مهمترین چیز این است که مرعوب هنر نباشیم.

بعضی از قطعات خودم در خانه هستند و بچه هایم از همه آنها بالا می روند و مداد رنگی روی آنها می گذارند. درک اینکه با آن زندگی می کنید، برخلاف ویترین بودن، چیزی است که آن را جادویی می کند.