با فوم اسفنجی پادری خانه خود را قیر گونی کنید

مانند بسیاری از محصولات ما در RH Nuttall، فوم اسفنج کاربردهای زیادی خارج از آنچه ما برای آن استفاده می کنیم دارد. ما از مواد متنوع برای ساخت واشر، واشر، نوار و ورق استفاده می کنیم. اما این به سختی سطح را خراش می دهد.

اولین و بارزترین کاربرد فوم اسفنجی پادری به دلیل خاصیت عایق بودن آن است. این ماده به دلیل ساختار سلول بسته ای که دارد در حفظ دما در داخل بسیار موثر است. و در همه چیز کاربرد دارد. 

پروژه‌های ساختمانی مدرن از آن در داخل دیوارها استفاده می‌کنند، با حالت شکل‌پذیری که آن را ایده‌آل می‌کند تا در داخل دیوارها بدون به خطر انداختن یکپارچگی ساختاری آنها قرار بگیرد.

اما فوم همچنین به عنوان عایق از نوع دیگری شناخته شده است. از آنجایی که آب را جذب نمی کند، یک عایق رطوبت عالی است.

فوم اسفنجی پادری

 بنابراین علاوه بر عایق کاری دیوارهای خانه، آب را نیز در خود نگه نمی دارد و منجر به ایجاد لکه های مرطوب می شود. این مقاومت در برابر آب همچنین باعث شناور شدن آن می شود، بنابراین در قایق ها و سایر اقلام حمل آب استفاده می شود.

چکش خواری طبیعی اسفنج ها به بسته بندی نیز کمک می کند. بیشتر اوقات، شما چیزی می خواهید که هم ایمن باشد، اما نه آنقدر سفت که نتواند هیچ ضربه ای را جذب کند.

اسفنج عالی است و این واقعیت که در برابر آب و گرما محافظت می کند آن را ایده آل تر می کند. همانطور که گفته شد، این واقعیت که می توان آن را به راحتی تغییر شکل داد به این معنی است که به بهترین وجه با یک پوشش بیرونی سخت ترکیب می شود.

شما اغلب اسفنجی را می بینید که داخل کیف را پوشانده است، هر ضربه ای را که قاب فلزی یا چرمی سخت تر وارد می کند جذب می کند و محتویات آن را ایمن نگه می دارد.

احتمالاً استفاده از اسفنجی که بیشتر با آن آشنا هستید، در بسیاری از کاناپه ها و صندلی های سنتی یافت می شود. بار دیگر، ویژگی‌های بالشتکی آن، آن‌ها را ایده‌آل می‌کند.

کوسن ها سفت بودن بالشتک به چگالی اسفنج بستگی دارد – آنها می توانند بسیار نرم یا نسبتاً سفت باشند. نه برای رسیدن به گرافیک، اما ویژگی‌های مقاومت در برابر آب آن‌ها می‌تواند دوباره وارد عمل شود، اگر کودک کوچکی روی آن نشسته باشد، اگر دریفت ما را بگیرید!