با شلوار لی زنانه راسته نگران پاک کردن مبل های خود نباشید

پوشیدن یک جفت شلوار لی مناسب می تواند کل تمرین شما را تغییر دهد!

بیاموزید که چگونه هر بار یک جفت شلوار لی مناسب را انتخاب کنید تا بتوانید در هر تکرار آنها را تنظیم نکنید!

پیدا کردن یک جفت شلوار لی زنانه راسته مناسب مهم است. یک جفت خوب شما را خنک و خشک نگه می‌دارد، پشتیبانی و ویژگی‌های مناسبی را ارائه می‌دهد و ظاهر و احساسی عالی خواهد داشت.

رسیدن به تناسب اندام بسیار مهم است بالاخره هیچ کس نمی خواهد ساق های خود را در طول تمرین بالا بیاورد.

شلوار لی

با کمک آکشا اسمیت (متخصص در فروشگاه و ورزشکار پیست پرچمدار آدیداس لندن) و کیم بورگر (مدیر ارشد محصول آدیداس)، راهنمای جامعی برای یافتن بهترین شلوار لی برای شما گردآوری کرده ایم.

آکشا می‌گوید: «شلوار لی باید مانند پوست دوم جا بیفتند. حتی نباید بدانید که آن‌ها وجود دارند یا متوجه احساس آن‌ها روی پوست خود شوید.»

آنها باید روی پوست، از جمله ناحیه فاق، صاف بنشینند؛ هر گونه شلی در آنجا نشان می‌دهد که ساق‌های شما هنگام حرکت شروع به لیز خوردن می‌کنند . آکشا توضیح می دهد که حواس شما را از تمرین منحرف می کند، بنابراین مهم است که به اندازه خود وفادار بمانید.

کیم می‌گوید: « شلوار لی بلند یا کمر بلند حمایت و پوشش بسیار خوبی می‌دهند. “آنها در حین تمرین حسی را به شما ارائه می دهند و با شما حرکت می کنند.”

 با یک تناسب مطمئن در اطراف کمر و کمر، آنها باید بدون توجه به شدت تمرین در جای خود بمانند. یک جفت شلوار شلوار بلند بلند همچنین هنگام استفاده از یک سوتین ورزشی پوشش مطمئنی را ایجاد می کند.

ساق های کمر بلند ما جادویی هستند  من شخصاً در آنها زندگی می کنم. مخصوصاً وقتی می‌دانم قرار است زیاد جابجا می‌شوم یا هر ژست‌های ناخوشایندی انجام می‌دهم، به آن‌ها دست می‌زنم زیرا به من امنیت بیشتری می‌دهند.

بسته به طول قسمت میانی شما، یک  جفت ساق بلند  معمولاً روی ناف می‌نشیند و یک کمربند الاستیک برای نگه داشتن شما دارد . آکشا می‌گوید: دوست دارم شلوارهای ساق بلند بپوشم.