با سیم ظرفشویی بریتکس دیوار خانه خود را رنگ کنید

امروز نکات تمیز کردن آشپزخانه را به اشتراک می گذاریم که واقعاً می توانید از آنها استفاده کنید.

از سیم ظرفشویی بریتکس اسکراب استفاده کنید تا نگران بوی بد اسفنج نباشید!

سیم ظرفشویی فوق العاده برای مقاومت در برابر بوهای باکتریایی ساخته شده است و دارای 4 برابر قدرت پاک کنندگی برند پیشرو بعدی در آشغال های سخت و پخته شده است و به همه اجازه می دهد راحت تر تمیز کنند و از اسفنج های بدبو جلوگیری کنند.

یک بطری اسپری پاک کننده همه منظوره آشپزخانه را در دسترس قرار دهید. سرکه سفید، آب و چند قطره اسانس لیمو و لیمو را در بطری اسپری خود مخلوط کنید.

سیم ظرفشویی

این پاک کننده بوی عالی دارد و کار می کند! شما به راحتی می توانید نشت ها را در حین وقوع پاک کنید.

اینها نکاتی هستند که به شما کمک می کنند تا آشپزخانه خود را بدون کندن موهایتان و ایجاد استرس بی مورد تمیز نگه دارید!

همه ما زندگی‌های پرمشغله دیوانه‌واری داریم و تمیز کردن آشپزخانه برای ساعت‌ها احتمالاً در فهرست کارهای شما قرار ندارد، اما همه ما می‌دانیم که تمیز کردن حس خوبی دارد، بنابراین این نکات سریع را بررسی کنید تا آشپزخانه خود را به حالت اولیه برگردانید.

با یک ماشین ظرفشویی خالی شروع کنید اکثر ظروف کثیف در خانه ما هنگام آماده کردن شام و شام تولید می شوند.

با شروع با ماشین ظرفشویی که فضایی برای ظروف دارد، دیگر در سینک انباشته نمی شوند. به محض اینکه شام ​​تمام شد و میز تمیز شد، ماشین ظرفشویی برای شب روشن می شود. صبح ماشین ظرفشویی را خالی می کنیم و روز را تازه شروع می کنیم.

چاپ یک برگه تقلب آشپزخانه برای یادآوری مواردی که باید روزانه، هفتگی، ماهانه تمیز کنید برند Scotch-Brite یک برگه تقلب آشپزخانه عالی دارد که یادآوری عالی برای قرار دادن در یخچال است.