با دستگاه ساکشن جنین جنسیت نوزاد را تغییر دهید

در هنگام تولد، زمانی که اکسیژن از جفت به جنین کاهش می یابد، جنین با انجام حرکات تنفسی در رحم، مایع آمنیوتیک را به داخل ریه می مکد.

در نتیجه ورنیکس ورنیکس و سلول های اپیتلیال در مایع آمنیوتیک راه هوایی را مسدود می کنند. تعداد تنفس، الگوهای تنفسی و علائم فروپاشی قفسه سینه در طول تنفس وجود دارد.

قبل از تولد، در هنگام تولد، تنگی نفس در اثر استنشاق مایع آمنیوتیک همراه با اولین گریه ظاهر می شود. مایع آمنیوتیک استنشاق شده ممکن است در برونش ها باقی بماند و باعث ناراحتی تنفسی که با دستگاه ساکشن جنین برطرف می شود.

نارس، زایمان زودرس، تاخیر در زایمان، تاخیر در بستن بند ناف، پلی هیدرآمنیوس به راحتی به دلیل فشار وریدی بالا ایجاد می شود.

ساکشن
تاکی پنه بیش از 60 ضربه در دقیقه ، سیانوز، تنگی نفس، بیماران ممکن است به تنفس فشار مثبت داخل بینی یا درمان بیشتر نیاز داشته باشند.

در واقع، در بسیاری از بخش‌های مراقبت‌های ویژه نوزادان، نظارت با حفظ درمان مانند حمایت تنفسی و تامین مایعات تا بهبود علائم بالینی انجام می‌شود.

ما در مورد اثربخشی ساکشن تراشه در کاهش خطر MAS مطمئن نیستیم. MAS ممکن است در 70 تا 80 نوزاد بیشتر از هر 1000 نوزادی که تحت ساکشن تراشه قرار می گیرند، مشاهده شود.

به طور مشابه، ما در مورد تأثیر ساکشن نای بر خطر مرگ قبل از ترخیص از بیمارستان مطمئن نیستیم. ما همچنین در مورد تأثیر ساکشن نای بر خطر سایر پیامدها، مانند نیاز به احیای پیشرفته، مطمئن نیستیم.

انسفالوپاتی آسیب یا بیماری مغزی به دلیل خفگی از دست دادن هوشیاری و اغلب مرگ به دلیل کمبود اکسیژن. نیاز یا مدت زمان تهویه مکانیکی نیاز به حمایت تنفسی غیر تهاجمی دوره اکسیژن درمانی و مدت بستری شدن در بیمارستان این و سایر عوارض MAS با آسپیراسیون نای یا بدون آن تفاوتی نداشتند.