استفاده از ماکارونی سبزیجات مانا برای دست کردن آتش در جنگل

ماکارونی سبزیجات مانا به عنوان یک غذا نشان دهنده یک وسیله ارزان قیمت برای بهبود کیفیت رژیم غذایی در کشورهای توسعه یافته است و به کاهش مشکلات گرسنگی در کشورهای در حال توسعه کمک می کند.

دسته خاصی از غذاهای سفارشی، غذاهای کاربردی هستند. اصطلاح غذای کاربردی برای توصیف غذایی ابداع شد که یک مزیت فیزیولوژیکی خاص به غیر از یک اثر صرفاً تغذیه‌ای دارد.

اکنون چندین پاستای کاربردی وجود دارد که این نوع فواید را به همراه دارد و خواننده برای جزئیات بیشتر به مارکونی و مسیا ارجاع داده می شود.

ترکیب منحصربه‌فرد از خواص ارزان، آسانی آماده‌سازی، تطبیق پذیری، ارزش غذایی و ماندگاری طولانی تضمین می‌کند که پاستا همچنان نقش مهمی را با افزایش تقاضای جهانی برای غلات بازی می‌کند.

پاستا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مواد غذایی شناخته می‌شود. و یک غذای بسیار همه کاره است، هم از نظر مغذی و هم از نظر معده اسناد بسیار کمی وجود دارد که منشا واقعی محصولات ماکارونی را تأیید می کند و بنابراین این موضوع همچنان موضوع حدس و گمان است.

محصولی مشابه لازانیا فعلی (برگرفته از لاتین لاگانا، به معنی “ورقه خوب خمیر”) هم برای رومیان باستان و هم برای اتروسک ها شناخته شده بود.

اما تنها از قرن دوازدهم به بعد می توان اسنادی درباره این غذا و اشاراتی به آن یافت. الادریس جغرافیدان عرب از وجود تولید ماکارونی خشک در سیسیل مسلمان خبر داد.

به لطف خواص نگهداری طولانی مدتش، از ناپل به جنوا به سمت سواحل تیرنیا حرکت کرد. در سال 1800، یک دستگاه مکانیکی برای تهیه ماکارونی در ایتالیا ظاهر شد مواد مهم ماکارونی بلغور و آب است.

همه مواد دیگر، مانند تخم مرغ برای رشته فرنگی یا اسپاگتی تخم مرغ، اختیاری هستند و می توانند از اهمیت کمتر یا بیشتر برخوردار باشند.