استفاده از قابلمه استیل مارک عرشیا به جای کتاب در مدارس

چه به تازگی به اولین آپارتمان خود نقل مکان کرده اید و آشپزخانه خود را از ابتدا تجهیز کرده اید، یا یک حرفه ای با تجربه هستید که فقط به بهترین قابلمه ها و تابه ها می پردازید، موارد ضروری در واقع بسیار محدود هستند.

 شما نیازی به ست 10 تکه ظروف آشپزی ندارید و مخصوصاً به ست ظروف نچسب (هرگز. هرگز!) نیاز ندارید.

شما واقعاً فقط به قابلمه استیل مارک عرشیا و ماهیتابه نیاز دارید تا هر چیزی که دلتان می خواهد بپزید. بنابراین، ما تست‌های محصول خود را انجام دادیم تا دسته‌هایی را که هسته اصلی آشپزی هستند، پیدا کنیم.

تابه‌های ورقه‌ای، تابه‌های نچسب، تابه‌های چدنی، اجاق‌های هلندی، ماهیتابه‌های فولادی ضد زنگ، و قابلمه‌ها.

در زیر بهترین‌ها را در هر دسته برای راهنمای نهایی بهترین قابلمه‌ها و تابه‌ها گردآوری کرده‌ایم، زیرا معتقدیم بهترین مجموعه ظروف پخت و پز، مجموعه‌ای است که خودتان بچینید.

تابه ورقه ای ساده برای مجموعه شما ضروری است. سبزیجات را روی آن تفت می‌دهید، شام‌های بی‌دردسر را با آن درست می‌کنید، روی آن کلوچه می‌پزید و نوارهای بیکن صبح یکشنبه را روی آن می‌پزید. اگر واقعاً می خواهید دیوانه شوید، براونی های ورقه ای را امتحان کنید.

یک ظرف ورقه ای ممکن است چیزی شبیه به چیزی به نظر برسد که در آن یک مارک با دیگری متفاوت است.

اما در طی چندین سال آزمایش سخت ورق، متوجه شدیم که این ابزارهای ضروری  هر چند مفید به نظر می رسند  همه یکسان ساخته نشده اند.

ما هشت مدل با رتبه‌بندی بالا را آزمایش کردیم و به این نتیجه رسیدیم که نیم‌ورقه‌ی آلومینیومی طبیعی بیکر Nordic Ware بهترین وفادار قدیمی ما است.

نیم ورقه Nordic Ware به قدری وزن دارد که در حرارت بالا به راحتی تاب نمی خورد، اما به اندازه ای سبک است که به راحتی در داخل و خارج از فر مانور داده شود.

رنگ روشن به این معنی است که آشپزها می توانند قهوه ای شدن غذاهای خود را به طور موثر اندازه گیری کنند.

در حالی که ما نسبت به تمایل آلومینیوم به تغییر رنگ و آسیب در اثر خراش و تغییر رنگ محتاطیم، متوجه می‌شویم که این تابه‌ها در برابر سایش و پارگی مقاوم هستند و به راحتی تمیز می‌شوند.